Obrazek

Nowicjusz - gdzie nauczyć się strzelać w okolicy Wrocławia

StrzelecMichal
Posty: 4
Rejestracja: 09 lis 2013, 22:10

Nowicjusz - gdzie nauczyć się strzelać w okolicy Wrocławia

Post autor: StrzelecMichal »

Cześć, jestem totalnym nowicjuszem, chciałbym się nauczyć strzelać w okolicy Wrocławia. Posiadam Hatsan 85, jednak chciałbym spróbować czegoś palnego. Jestem w stanie uzbierać grupę 5 osób, dojechać kawałek. Pytanie do was, gdzie tanio i w miarę dobrze?

Mam 25 lat, Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
Jaro
Posty: 3955
Rejestracja: 30 gru 2009, 20:08
Lokalizacja: Ziębice
Kontakt:

Post autor: Jaro »

Jedź jutro na piknik do Beaverów. Poznasz tam trochę ludzi z Wrocławia i postrzelasz sobie z hatsana ;)
Grupa "Beaver"
www.hftbeaver.org/hft
Awatar użytkownika
TeEn
-#zasłużony2021
-#zasłużony2021
Posty: 154
Rejestracja: 07 maja 2012, 12:49
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TeEn »

Tak jak pisałem Ci n na PW, mam w aucie wolne miejsca moge Cię zabrać.
StrzelecMichal
Posty: 4
Rejestracja: 09 lis 2013, 22:10

Post autor: StrzelecMichal »

Cześć, wielkie dzięki za odpowiedzi. Niestety aktualnie jestem mocno przeziębiony + mam ważny egzamin w środę w pracy, więc niestety nie mogę dołączyć :/ Jednak od następnego tygodnia zawsze jestem chętny.

Pozdrawiam, Michał
Awatar użytkownika
Jaro
Posty: 3955
Rejestracja: 30 gru 2009, 20:08
Lokalizacja: Ziębice
Kontakt:

Post autor: Jaro »

To czytaj wiadomości w tym wątku ;)
Grupa "Beaver"
www.hftbeaver.org/hft
Awatar użytkownika
TeEn
-#zasłużony2021
-#zasłużony2021
Posty: 154
Rejestracja: 07 maja 2012, 12:49
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TeEn »

Zdrowia
Awatar użytkownika
Wisior
-#zasłużony
-#zasłużony
Posty: 1677
Rejestracja: 02 sty 2012, 18:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wisior »