olej teflonowy
olej teflonowy
Witam.
Mam pytanko, czy olejem teflonowym można smarować uszczelkę tłoka???
Mam pytanko, czy olejem teflonowym można smarować uszczelkę tłoka???
H80+tuning+3-9x32leapers
Silikonowy dobrze uszczelnia oringi czy zawory. W naszym strzelaniu przydaje się tylko w PCP.
Do sprężyny spraw sobie:
SSG=smar molibdenowy - na prowadnicę i sprężynę
silnikowy - na umyty cylinder kilka kropel - do sucha wytarte + lekko na uszczelkę tłoka - j/w w poście.
Tymże olejem też możesz nasmarować mechanizm spustowy czy zawias kostki.
Na zawias może też być smar miedziowy.
Wszystkie dostaniesz w sklepach motoryzacyjnych albo w marketach budowlanych.
Podpowiedzi masz tutaj:
http://www.hatsan.siecplay.pl/viewtopic.php?t=38
Do sprężyny spraw sobie:
SSG=smar molibdenowy - na prowadnicę i sprężynę
silnikowy - na umyty cylinder kilka kropel - do sucha wytarte + lekko na uszczelkę tłoka - j/w w poście.
Tymże olejem też możesz nasmarować mechanizm spustowy czy zawias kostki.
Na zawias może też być smar miedziowy.
Wszystkie dostaniesz w sklepach motoryzacyjnych albo w marketach budowlanych.
Podpowiedzi masz tutaj:
http://www.hatsan.siecplay.pl/viewtopic.php?t=38
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Był H55 + Walther 3-9x40AO
Olej z teflonem stosuje sie do łańcucha roweru. Ten środek ma lotną substancję bazową i po naniesieniu ona odparowuje, pozostaje powłoka tłusta w dotyku jak np świeczka. Do tego nie przywiera pył i piach, co w łańcuchu jest ważne. Smar może być odporny na duże naciski jednostkowe, a lotny nośnik sprawia, że dociera w zakamarki łańcucha. Może być dobry na elementy spustu i sprężynę, ale czy lepszy od tego co stosyjemy - trzeba sprawdzić.
Teraz jest jeszcze nowszy, gęsty:
http://www.allegro.pl/item141781628_sup ... line_.html
Może i dobry.
Pozdrawiam - jigt
Teraz jest jeszcze nowszy, gęsty:
http://www.allegro.pl/item141781628_sup ... line_.html
Może i dobry.
Pozdrawiam - jigt
była Diana, są Viper 350GW z RM2-8x32AO, i H60 z PO 4x34
Dokładnie! Ja tam wszystko smaruję jednym smarem - molibdenowym (uszczelkę, sprężynę, cylinder, tłok, korpus, mechanizm spustowy itp.)Rozwodzicie się nad tymi smarami jak by trzeba było smarować prom kosmiczny a nie kilka części ruchomych. Najważniejsze żeby nie pracowało na sucho.
Mój przepis: link
Ja też jestem tego zdania ale w przypadku smarowania części metalowych a co do gumy to nie wiem czy np. nie wejdzie w jakąś reakcję z nieodpowiednim olejem...hyena pisze:Rozwodzicie się nad tymi smarami jak by trzeba było smarować prom kosmiczny...
P.S. Ostatnio podchwyciłem fajny pomysł na czernienie plastikowych zderzaków w samochodzie olejem silnikowym. Ładnie to wygląda, trzeba tylko rozetrzeć jak najmniejszą ilość. Właśnie to testuję i sprawdzam czy nie przywiera kurz i jak długo utrzyma się efekt. Spróbowałbym też na opony ale jak wspomniałem nie wiem jak zareaguje guma na olej...