Waść głupoty gadasz. Dlaczego V0 ma wzrosnac po założeniu prowadnicy? Nie zwiększamy masy tłoka, nie zwiększamy napięcia sprężyny, ani jej nie wzmacniamy. Za to wzrastają nam minimalnie opory na sprężynie ślizgającej się po prowadnicy. Spadek prędkości jest normalny w takiej sytuacji. można to delikatnie zrekompensować, dokładając do tłoka, mały ciężarek - np 2 - 3 podkładki stalowe między dno tłoka, a sprężynę.drozdzu pisze:napewno nie jest to normalne wrecz przeciwnie powinno wzrosnac V0 - sprawdz czy sprezyna obraca sie swobodnie ( mozliwe ze zakleszcza sie gdy nie ma podkładek łozyskujacych) i czy nie jest zbyt ciasna do tej prowadnicy
sprawdz czy wszystkie uszczelki ( szczególnie czy nie uszkodziłes uszczelki tłoka przy wymianie sprezyny) sa w dobrym stanie
a najmniej ciekawa mozliwosc to taka ze własnie padła sprezyna ale to powinno dziac sie stopniowo :mysli:
Mozna co prawda założyć prowadnicę odwrotnie, czyli do tłoka, ale wówczas, wzrost kopa i odrzut będzie tak duży, że nic nam to nie da.