Rozbiórka Hatsana na czynniki pierwsze.
Musisz kolego porównać swoją sprężynę z tymi oferowanymi. Ty w swojej wiatrówce masz limitową, wiec te oferowane powinny być dłuższe.
Co do prowadnicy, to raczej stal, bo ertalon do FACa chyba będzie za słaby...
Co do prowadnicy, to raczej stal, bo ertalon do FACa chyba będzie za słaby...
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:07
- Lokalizacja: Dretyń
zgadzam się z eclip2 ertalononowe prowadnice nie dają rady z mocnymi sprężynami, zostają wyrywane z podstaw, natomiast dobrze wykonana prowadniczka stalowa świetnie się sprawdzi. A jeśli mogę dorzucić swoje pięć groszy to osobiście polecam "kwadratową" sprężynę do zrobienia FAC'a bo ma zdecydowanie lepsze prowadzenie i wybacza błędy prowadnicy co jest zbawienne dla optyki mam osobiście i mój pp 3-9x40 żyje już długi czas a o zmianie nastawów nawet nie myśli
P.S. tu masz namiary:
sklepmilitaria@gmail.com
gg 2061974
tel 696010770
dla jasności nic nie reklamuję, po prostu sam mam i jestem zadowolony; no i chciałbym pomóc
P.S. tu masz namiary:
sklepmilitaria@gmail.com
gg 2061974
tel 696010770
dla jasności nic nie reklamuję, po prostu sam mam i jestem zadowolony; no i chciałbym pomóc
ZKK 600 + VOMZ 2.5-10x48 i resztki pneumatyki
Witam. Niedawno nabyłem hatsana 55stg, mam jednak małe problemy z rozebraniem pewnych elementów ze spustu. Chodzi o to, że nie mogę zdjąć sprężyny od bezpiecznika spustu, ponieważ blokuje się ona na bolcu. Ów bolec ma poszerzone zakończenie i oczko sprężyny nie może się przecisnąć w żaden sposób, a nie chce używać tyle siły żeby zepsuć sprężynkę. Poza tym dorobiłem bolec na krótszy dzięki któremu cały spust powinien dać się wyjąć bez rozbierania na drobne ale w dalszym ciągu nie mogę go wyjąć. Usiłuje dostać się do sprężyny i prowadnicy ale nie mogę wyjąć elementu zaznaczonego na zdjęciu na niebiesko.
Czy ktoś mógłby poradzić mi jak sobie z tym poradzić? Ewentualnie edytować zdjęcia które zamieszczam i dodać swój opis.
zdjecie 1
zdjęcie 2
Czy ktoś mógłby poradzić mi jak sobie z tym poradzić? Ewentualnie edytować zdjęcia które zamieszczam i dodać swój opis.
zdjecie 1
zdjęcie 2
Nie zdejmuj sprężyny w ten sposób. Bolec da się wyjąć razem ze sprężyną, ale najpierw trzeba zdjąć zabezpieczenie z drugiej strony:pin_ezall pisze:Ów bolec ma poszerzone zakończenie i oczko sprężyny nie może się przecisnąć w żaden sposób
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
H90 + PP 3-12x42AO
Jeżeli wpadniesz na pomysł aby kliknąć mi "Pomógł" - nie rób tego. Znajdę cię
Jeżeli wpadniesz na pomysł aby kliknąć mi "Pomógł" - nie rób tego. Znajdę cię
Coś chyba Ci się pomieszało tego małego z zawleczką nie trzeba ruszać aby dostać się do "środka". To jest bolczyk trzymający drut od bezpiecznika . Przed wyjęciem korka najpierw wyciągamy spust.Leszek_O pisze:Nie zdejmuj sprężyny w ten sposób. Bolec da się wyjąć razem ze sprężyną, ale najpierw trzeba zdjąć zabezpieczenie z drugiej strony:pin_ezall pisze:Ów bolec ma poszerzone zakończenie i oczko sprężyny nie może się przecisnąć w żaden sposób
Wybij kolego ten większy bolec co jest poniżej czerwonej strzałki na zdjęciu w powyższym poscie, lub zastąp go krótszym co pozwoli CI bez stresowo odłączyć spust (fi6, długości niestety nie pamiętam ale nie dłuższy niż wewnętrzny wymiar mocowania spustu do systemu) i musi wyjść bez problemu cały moduł spustowy, a tą zawleczkę zostaw w spokoju bo sobie tylko zbędnej roboty narobisz.
AA Pro Sport BKL DOT
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
Nic mi się nie pomieszało. Czytaj ze zrozumieniem. Człowiek stwierdził:
Pisze wyraźnie, że chce zdjąć sprężynę. Aby ją zdjąć trzeba wyjąc bolec, co napisałem.Chodzi o to, że nie mogę zdjąć sprężyny od bezpiecznika spustu, ponieważ blokuje się ona na bolcu.
H90 + PP 3-12x42AO
Jeżeli wpadniesz na pomysł aby kliknąć mi "Pomógł" - nie rób tego. Znajdę cię
Jeżeli wpadniesz na pomysł aby kliknąć mi "Pomógł" - nie rób tego. Znajdę cię
Czytaj ze zrozumieniem cały mój post i się nie denerwuj bo wypowiedź skierowana była do właściciela karabinka . Z pierwszego postu jednoznacznie wynika, że kolega chce się dobrać do prowadnicy i sprężynyLeszek_O pisze:Nic mi się nie pomieszało. Czytaj ze zrozumieniem. Człowiek stwierdził:
pin_ezall pisze:Usiłuje dostać się do sprężyny i prowadnicy ale nie mogę wyjąć elementu zaznaczonego na zdjęciu na niebiesko.
i popełnia błąd chcąc wybić bolec trzymający sprężynę bezpiecznika. Błąd w którym go utwierdzasz. Bo żeby dostać się do sprężyny nie trzeba usuwać bezpiecznika. Można wyjąć cały moduł zajmuje to ok 10s. Mógłbym napisać tu wypracowanie na ten temat ale jest już kilka na forum łącznie ze zdjęciami i filmikami. Bez odbioru
AA Pro Sport BKL DOT
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
Witam, dzięki za pomoc. Alchemik już zamontowany, co prawda przy pierwszej próbie spust się rozleciał ale udało mi się wszystko poskładać (okazuje się że nie jest to takie trudne ). Uszczelkę na tłok zepto ledwo udało mi się włożyć, mam nadzieję, że bardzo nie ucierpiała na tym zabiegu bo było nie mało siłowania. Jeśli chodzi o wrażenia ze strzelania to moje odczucia są trochę mieszane. Mianowicie na pierwszy rzut oka nie odczułem prawie żadnej różnicy. Co prawda trzask który był obecny przy wystrzale na oryginalnych częściach teraz zastąpił huk. Co do odrzutu to jest chyba nieregularny, raz większy, raz mniejszy nie wiem od czego to zależy. Czasem też śrut tak jakby świszczy przy wylocie a raz towarzyszy mu inny dźwięk. Jeśli chodzi o celność to z ok 20m na otwartych przyrządach da się trafić w tarcze 14cmx14cm (strzeliłem parę razy głownie trafiałem 3,5, i raz 9). Na koniec mam pytanie, jest może jakiś forumowicz mieszkający w Lublinie? Chętnie bym się umówił na strzelanie, aby ocenić bardziej doświadczony okiem mojego hatsana.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.