Prowadnicę musisz dopasować do sprężyny. Co by luzów nie było.może mi ktoś podać wszystkie wymiary prowadnicy do 95sas?
Hatsan 95 tuning
Bo to co znalazłeś, to jakiś archaik .Hatsany nowej generacji przeszły wiele przeobrażeń i można śmiało zaryzykować stwierdzenie ,że są to zupełnie inne wiatrówki, niż te z przed 7 lat.bestsiwy pisze:znalazłem coś tu http://www.hatsan.iweb.pl/ ale optycznie wygląda to inaczej niż w pierwszym poście tego tematu.
Co do prowadnicy to tak jak napisał Iwanjura:
Dodatkowe wymiary znajdziesz na Forum ,musisz tylko zadać sobie trud przeszukania postów pod tym kontem .Musisz pamiętać, że i tutaj jest sporo tekstów z danymi dotyczącymi ,,starych modeli"( powinny chyba zostać w końcu przeniesione do Archiwum ) które niestety Ci się nie przydadzą.Prowadnicę musisz dopasować do sprężyny. Co by luzów nie było.
Pozdrawiam cris.
Z opinią jest jak z dziurą w du..ie-każdy ma swoją.
Witam wszystkich. Jestem tu nowy, od miesiąca jestem posiadaczem 95 QT. Mój hatsan jest fabryczny, wystrzeliłem ok 30 razy i okazało się ze dizluje. Po rozebraniu, wymyciu i przesmarowaniu wg tego co znalazłem na forum złożyłem i wystrzeliłem ok 15 razy. Po dmuchnięciu w przewód lufowy dalej dymi. Czy to normalne? Jeśli nie to co dalej z tym zrobić?
Patrząc na foto tłoka Crisa, mój nie posiada pierścienia prowadzącego na końcu, ma tylko zgrubienie. Czy każdy 95 jest inny? Może mój jest jakiś składak? Produkcja 10-2009.
Patrząc na foto tłoka Crisa, mój nie posiada pierścienia prowadzącego na końcu, ma tylko zgrubienie. Czy każdy 95 jest inny? Może mój jest jakiś składak? Produkcja 10-2009.
Witam numix
Może za bardzo nasmarowałeś uszczelkę tłoka (to robi się naprawdę symbolicznie,sam rancik'' wilgotnym-tłustym '' palcem)
Może wnętrze cylindra po wymyciu benzyną ekstrakcyjną i przesmarowaniu (najlepiej olejem do sprężarek -niepalny) nie zostało (po smarowaniu) znowu wyczyszczone do sucha.
Musiałbyś opisać jak to zrobiłeś ,może ktoś wtedy wychwyciłby jakieś błędy i było by po kłopocie
Wszystko z twoim H95 w porządku.Cris to sobie taki pierścień sam dotoczył i założyłnumix pisze:Patrząc na foto tłoka Crisa, mój nie posiada pierścienia prowadzącego na końcu, ma tylko zgrubienie. Czy każdy 95 jest inny? Może mój jest jakiś składak? Produkcja 10-20
Wszystko zależy ile tego ,,dymu" jest . Może po kolejnych 20-30 strzałach przestanie.numix pisze:Po dmuchnięciu w przewód lufowy dalej dymi. Czy to normalne? Jeśli nie to co dalej z tym zrobić?
Może za bardzo nasmarowałeś uszczelkę tłoka (to robi się naprawdę symbolicznie,sam rancik'' wilgotnym-tłustym '' palcem)
Może wnętrze cylindra po wymyciu benzyną ekstrakcyjną i przesmarowaniu (najlepiej olejem do sprężarek -niepalny) nie zostało (po smarowaniu) znowu wyczyszczone do sucha.
Musiałbyś opisać jak to zrobiłeś ,może ktoś wtedy wychwyciłby jakieś błędy i było by po kłopocie
Z opinią jest jak z dziurą w du..ie-każdy ma swoją.
Od kilku dni jestem posiadaczem praktycznie nowego (z marca) H95 SAS,poprzedni wlasciciel zalal go olejem i dymi,kopci i kicha jak nie wiem co,sam go nie rozbieram i nie mysle o myciu gdyz mam dwie "lewe" raczki do wszystkiego co posiada wiecej jak trzy sruby i jest bardziej skomplikowane od hmmm gabki do mycia
Wole poczekac na KM88 i niech nadzoruje hehehe
Swoja droga karabinek zewnetrznie bardzo ladnie wykonany,tyle ze za lekki jak dla mnie:)
Pozdrawiam
Wole poczekac na KM88 i niech nadzoruje hehehe
Swoja droga karabinek zewnetrznie bardzo ladnie wykonany,tyle ze za lekki jak dla mnie:)
Pozdrawiam
Hmm... A ja myślałem, że wiatrówka to jest do strzelania, a nie do powieszenia na ścianie. Jeżeli Tobie się podoba, to bardzo dobrze, ale przecież musi być sprawna, a to chyba ważniejsze.Stedke pisze:Swoja droga karabinek zewnetrznie bardzo ladnie wykonany,tyle ze za lekki jak dla mnie:)
Rozbieraj i się nie zastanawiaj. Ja mam 16 lat, a Hatsana złożyć i rozłożyć umiem bez problemu. To nie jest aż tak skomplikowana konstrukcja. Najtrudniej poskładać pierwszy raz mechanizm spustowy (pierwsze składanie ok 3 godz. bez pomocy internetu), a reszta leci z górki. Życzę powodzenia.Stedke pisze:...sam go nie rozbieram i nie mysle o myciu gdyz mam dwie "lewe" raczki do wszystkiego co posiada wiecej jak trzy sruby i jest bardziej skomplikowane od hmmm gabki do mycia...
Pozdrawiam
PS Tak na przyszłość - interpunkcja, ortografia i większa logika wypowiedzi przydałaby się, bo admini tu są bezlitośni.
H90 + PP 3-9x40+full Alchemik ; )
Przyszłość: HW 50....
Przyszłość: HW 50....
- killermaster
- Posty: 106
- Rejestracja: 24 maja 2010, 16:15
- Lokalizacja: ok. Łańcuta
Moja chinka ważyła równe 3 kg. Hatsan bez niczego-3,9 kg. Dość ciężki. Po dołożeniu optyki i dociążników w kolbę mamy 4,8 kg. Teraz jest ciężki.
Posiadając Hatsana w polimerze można odnieść wrażenie że jest lekki-przez pustą kolbę, i przez to kiepskie wyważenie. Nie da się go też oprzeć o ścianę-zaraz poleci...
Co do wieszania wiatrówek na ścianach-ja na chinola założyłem "lunetę" i mi wisi w pokoju na ścianie
Posiadając Hatsana w polimerze można odnieść wrażenie że jest lekki-przez pustą kolbę, i przez to kiepskie wyważenie. Nie da się go też oprzeć o ścianę-zaraz poleci...
Co do wieszania wiatrówek na ścianach-ja na chinola założyłem "lunetę" i mi wisi w pokoju na ścianie
Hatsan AT44-10 by Dagi40 + Leapers 5th GEN 6-24x50 AO.
Beeman P3
Beeman P3
- janekk4501
- Posty: 251
- Rejestracja: 04 cze 2010, 21:24
- Lokalizacja: Straszęcin
Witam Panowie nie wiem czy się nie naciąłem przy kupnie Hatsana 95, chyba nie ma quattro jego numer fabryczny 050906596, SASa ma bo pisze na cylindrze a quattro nie pisze,, ratujcie czy jest taka możliwosc że nie ma quattro??? no i nie ma srubek na imbusy jak czytam o regulacji spustu, no nic udało mi sie dodzwonic do sprzedawcy i ma mi jutro przywiezc z quattrem lub H99. Chyba 99 mają wszystkie nowe spusty. Swoją drogą strasznie twardy spust ma ten co go jeszcze dziś mam. A byłem pewny że wszystkie 95 mają quattro
A kto tak powiedział/napisał .janekk4501 pisze:A byłem pewny że wszystkie 95 mają quattro
Tyle razy powtarzam, żeby sprawdzać tel. u sprzedawcy, bo się staroci pozbywają szukając frajera.
Ten H95 jest z maja 2009 i faktycznie jest to jedna z pierwszych 95'tek,która jeszcze nie miała QT.
Jednym słowem wtopiłeś .
Wymień czym prędzej jak się da (ja bym wymienił na H99-jak jest taka możliwość)
Z opinią jest jak z dziurą w du..ie-każdy ma swoją.
- janekk4501
- Posty: 251
- Rejestracja: 04 cze 2010, 21:24
- Lokalizacja: Straszęcin
Nie, nie miałem,ale H99 to taka lepsza (i droższa) wersja H95 .
Ma bardziej dopracowaną osadę (wygodniejszy chwyt ),dla ludzi o małych dłoni ,czy krótkich palcach.
W H99 zastosowano inny sposób odblokowania lufy (ponoć lżejszy) .
Niektórzy użytkownicy narzekali na H95 i jemu pokrewne starszewersje, że trzeba zbyt mocno ,,klepać '' lufę by ją ,,złamać "
Wszystkie H99 są (z tego co mi wiadomo) wyposażone w QT .
Ma bardziej dopracowaną osadę (wygodniejszy chwyt ),dla ludzi o małych dłoni ,czy krótkich palcach.
W H99 zastosowano inny sposób odblokowania lufy (ponoć lżejszy) .
Niektórzy użytkownicy narzekali na H95 i jemu pokrewne starszewersje, że trzeba zbyt mocno ,,klepać '' lufę by ją ,,złamać "
Wszystkie H99 są (z tego co mi wiadomo) wyposażone w QT .
Z opinią jest jak z dziurą w du..ie-każdy ma swoją.
- janekk4501
- Posty: 251
- Rejestracja: 04 cze 2010, 21:24
- Lokalizacja: Straszęcin
Dzięki temu forum, dowiedziałem się co mogę poprawić w swojej wiatrówce.
Zdjąłem TG, lipne plastiki, wyregulowałem i nasmarowałem spust, (przy regulacji zaliczyłem samopał w meble w kuchni)
Wymieniłem prowadnicę, wyczyściłem komorę tłoka, podpiłowałem ten rowek, w który wchodzi cięgło od lufy. Jak zwykle w moich rękach (coś naprawiam to i coś psuję) zgubiłem kulkę spod cięgła bezpiecznika (wiem to dzięki zdjęciom Crisa), złożyłem bez sprężynki, działa, może na czasie dopasuję jakąś kulkę, złamałem końcówkę drewienka, skleiłem.
Podsumowanie.
Po tuningu wiatrówka może strzela ciut lepiej ale wygląda ciut gorzej
Zdjąłem TG, lipne plastiki, wyregulowałem i nasmarowałem spust, (przy regulacji zaliczyłem samopał w meble w kuchni)
Wymieniłem prowadnicę, wyczyściłem komorę tłoka, podpiłowałem ten rowek, w który wchodzi cięgło od lufy. Jak zwykle w moich rękach (coś naprawiam to i coś psuję) zgubiłem kulkę spod cięgła bezpiecznika (wiem to dzięki zdjęciom Crisa), złożyłem bez sprężynki, działa, może na czasie dopasuję jakąś kulkę, złamałem końcówkę drewienka, skleiłem.
Podsumowanie.
Po tuningu wiatrówka może strzela ciut lepiej ale wygląda ciut gorzej
HW80 4.5mm + NS4-12x50AO
Chrono Radeckowe i obudowa FNmilo
Chrono Radeckowe i obudowa FNmilo