Miałem to samo , po smarze grafitowym disel , na molibdenowym przetarłem tak samo tłok w cylindrze w H125 .cedec1 pisze: ↑11 wrz 2017, 22:01 Mamutowicz no niestety takie informacje pozostawie dla siebie a tak na poważnie mam jeszcze jedno być może głupie
pytanie robiąc przegląd zerowy zastosowałem się do informacji zaczerpniętych z forum i nasmarowałem system smarem do przegubów (takich samochodowych) czyli smarem grafitowym tak pisało na pojemniku wystrzelałem około 500 pestek wszystko ładnie chodziło bez zarzutu doczytałem na że powinno się używać do spręzyny smar molibdenowy a grafitowy to samo zło !!! no to popędziłem do sklepu zakupując taki rozkręcam wiatrówkę czyszczę benzyną ekstrakcyjną smaruję smarem molibdenowym składam ładnie i po około 50 pestkach słyszę że coś podczas nacięgania nie działa płynnie myślę sobie pewnie tak ma być strzelam następne 50 pestek i sumienie nie daje mi spokoju więc rozbieram karabinek i moim oczom ukazuje się przytarta górna końcówka tłoka od strony montażu lupki (tam gdzie ludzie dorabiają pierścień ślizgowy) oraz cylinder w środku siedzę teraz nad tą wiatrówką i nie wiem czym ją nasmarować to jak to jest w końcu z tymi smarami czym to nasmarować żeby było dobrze ?
Wróciłem do smaru Łt-43 , lepi się to jak cholera ,ale 500 pestek i nic nie słyszę aby coś się działo wew bebechów (dla pewności po ok 200 pestkach rozebrałem w celu sprawdzenia i jest miodzio)