Obrazek

HW 97k wrażenia użytkowników.

Awatar użytkownika
Guido
-#zasłużony2020
-#zasłużony2020
Posty: 179
Rejestracja: 04 maja 2010, 21:16
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: Guido »

Ja bym to raczej porównał do odbierania porodu,poco jechać z żoną do szpitala jak można samemu odebrać ,(indianki szły do lasu i trzymając się za gałąź rodziły same) :D Korek czasem ciężko odkręcić tak na kolanach ,a korek czasem może wybić zęby podczas odkręcania.Psikając sprejem do środka rozrzedziłeś smar i teraz będzie dieslować .Wysyłka do hogana to dobry pomysł ,zrobi solidny przegląd i będziesz miał 100% pewności co kondycji sprzętu .
QB57. Kandar CP1 . Mauser 98k asg.CZ200. Colt Sheriff kal.44 .TX200HC
Awatar użytkownika
Iwan
Posty: 1672
Rejestracja: 24 lis 2008, 19:27
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Iwan »

Guido pisze: Korek czasem ciężko odkręcić tak na kolanach ,a korek czasem może wybić zęby podczas odkręcania.
Korek może zęby wybić? Poluzować korek, a później oprzeć o podłogę i odkręcać.
Guido pisze:Wysyłka do hogana to dobry pomysł ,zrobi solidny przegląd i będziesz miał 100% pewności co kondycji sprzętu .
Co znaczy solidny przegląd ? Nie podważam tutaj wiedzy i umiejętności Hogana,
Rozumiem jakby Sławek chciał robić tuning ( ślizgi itp.) ale zwykłe smarowanie każdy powinien umieć wykonać.
Nie bójmy się rozbierania karabinków. To zrobił człowiek dla człowiek. Kosmicznej technologii w nich nie ma.
Obrazek
Czy to z góry, czy pod górę – furman patrzy w końską dziurę.
Awatar użytkownika
eclip2
Posty: 1234
Rejestracja: 09 lis 2007, 21:46
Lokalizacja: Kostry/Lubelskie

Post autor: eclip2 »

s_slawek pisze: no, jedynie mogę rozebrać Hatsana
Rozkręcanie HW jest o wiele prostsze niż rozkręcanie Hatsana. Wybijasz dosłownie 4-5 nitów, odkręcasz korek i już :)
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
Awatar użytkownika
s_slawek
Posty: 84
Rejestracja: 18 gru 2008, 18:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: s_slawek »

Iwan, nie o to chodzi, nie wiem jak oni to robią, że rozbierają i nie ma śladu, ja jak rozbieram zawsze jest ślad, boje się, że ją porysuję i będzie widać, że dłubane, ale jak tak Mówisz to chyba się do niej zabiorę. Mam ją od stycznia nówka sztuka. Jak mówisz, że bardzo proste i nic się z niej nie wysypie to się do niej zabiorę. Pierwsza wiatrówka, którą rozbierałem to był Hatsan 55. Tydzień klamoty ze spustu leżały w słoiku. Zarejestrowałem się na Tawernie, Chłopaki Dali schemat i w trzy minuty poskładałem, (no trochę przesadziłem), teraz składam i rozbieram z zamkniętymi oczami. W związku, że HW jest dziewicza trochę się do niej zabieram jak pies do jeża. Musze to przemyśleć.
sławek
Awatar użytkownika
Iwan
Posty: 1672
Rejestracja: 24 lis 2008, 19:27
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Iwan »

Jeśli trzeba będzie pomóc to pytaj. Chętnie Ci pomogę.
W 97 nawet nie musisz spustu demontować, żeby dobrać się do środka.

Jakby co to zapraszam na PW.

Pozdrawiam
Obrazek
Czy to z góry, czy pod górę – furman patrzy w końską dziurę.
Awatar użytkownika
s_slawek
Posty: 84
Rejestracja: 18 gru 2008, 18:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: s_slawek »

Adam z tą Indianką to Dąłeś do pieca :D.
Panowie chyba zrobię tuning u Hogana w mojej HW-si. Jak już wysyłam. Tak z ciekawości ile zapłacę za kpl. tuning, (wszystko). Korzystając z okazji wysyłki HW dorzucę Mu Dianke 35 do regeneracji lufa. Poprzedni właściciel, był tak narwany że zabrał się do niej z żabą lub francuzem, lufa do toczenia masakra, ale zrobię z niej laleczkę.
Pozdrawiam

[ Dodano: Nie 17 Kwi, 2011 12:19 ]
Grzegorz dzięki, poczekam na odpowiedź odnośnie tuningu u Hogana (koszt). Jak drogo to zabieram się do niej.
sławek
Awatar użytkownika
Jaro
Posty: 3955
Rejestracja: 30 gru 2009, 20:08
Lokalizacja: Ziębice
Kontakt:

Post autor: Jaro »

Sławek podjedź do Cekaus. Z pewnością pomogą ;)
Grupa "Beaver"
www.hftbeaver.org/hft
ODPOWIEDZ