Obrazek

Test Hatsan 80 SGW i małe fotostory :P

Testy zestawów wiatrówkowych. Opinie, funkcjonalność, skupienia. Najlepiej poparte zdjęciami.
Awatar użytkownika
eagle
Posty: 17
Rejestracja: 24 lip 2006, 16:07
Lokalizacja: Wrocław

Test Hatsan 80 SGW i małe fotostory :P

Post autor: eagle »

Witam. Na początku chciałem zaznaczyć że jestem amatorem, teścik może być nierzetelny, ale zaznaczam, że się starałem jak tylko mogłem, oraz że jest to moja pierwsza wiatrówka, więc nie mam skali porównawczej. Tyle tytułem wstępu ;]

Na początku planowałem zakupić chinkę. Jednak na iwebie (a dokładnie ) stanowczo mi tego odradzili i namówili na HatsankaTUTAJ
Mój wybór padł na Hatsana 80 SGW w wersji polimer, w sklepie Skorpo Shop: http://skorpio-wiatrowki.pl/catalog/

Zamówienie złożyłem w poniedziałek, spodziewałem się że w środe już bedzie u mnie (w końcu wysyłka priorytetem), ale nie ma i dzwonie do sprzedającego, a ten mi mówi ze widocznie nie doszła do niego moja korespondencja, bo nie otrzymał zamówienia ze sklepu. Wysłał więc następnego dnia, i paczke miałem w sobote - czekałem więc 5 dni, ogólnie polecam sklepik, ale już do rzeczy.

Paczuszka, która przyszła wygląda tak:

Obrazek

Prócz samego karabinka dostałem 10 tarcz, paczuszke śrutu Diabolo szpic ostry (o którym niżej), fakture oraz instrukcję - a raczej kartke A4, która jednocześnie jest instrukcją, spisem zasad bezpieczeństwa oraz certyfikatem zaświadczającym o legalności i mocy wiatróweczki). Prawdziwa instrukcja - niestety nie w polskiej wersji - jest dostępna w PDF'ie na stronie:
www.hatsan.com.tr

Strzelba była bardzo sycie nasmarowana - smar był wszędzie, nawet na kolbie... Trochę ją tylko przetarłem z zewnątrz. Aha - był rownież środek w paczuszce który zapobiega dostaniu się wilgoci. Za całośc z wysyłka zapłaciłem 285 zł. Skorpio sklep (znany tez jako e-market ... :| ) jest obecnie jednym z najtańszych sprzedawców Hatsanów (prowadzi również srzedaż na allegro).