Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam
Wiem, że komorę sprężania można smarować np. smarem molibdenowym, a potem wytrzeć do sucha, bo inaczej wystąpi diesel. Ale słyszałem, że znacznie lepiej jest nasmarować ją olejem do sprężarek powietrza, ponieważ jest niepalny i na pewno diesel nie wystąpi. I teraz mam pytanie: czy używać oleju do sprężarek powietrza tłokowych czy wirnikowych czy to bez znaczenia?
One shot, one kill
H80+zestaw Alchemika+Tuning+3-9x40
Najprościej chyba, jest do połączeń metalowych używać smaru molibdenowego, a do połączeń silikon - metal olejku silikonowego którym smaruje się uszczelkę.
Olej silikonowy na połączeniu metal - metal powoduje jego "zacieranie".
Mein Gott pisze:obawiam się, że masz już używany avatar, Riflemana (choć regulamin tego chyba nie zabrania )
Przez chwilę myślałem, że to mój post.
Smarować najlepiej leciutko smarem molibdenowym, olej sprężarkowy można wkraplać do komory sprężania bez rozkładania karabinka. Dwie - trzy krople na 1000 strzałów.
No to użyje oleju (niedługo będę miał )bo ze smarem do komory to trzeba jednak uważać
Tłok chyba też powinienem przesmarować? A sprężynę i prowadnice to co ile potraktować molibdenowym?
One shot, one kill
H80+zestaw Alchemika+Tuning+3-9x40
A co do uszczelki to przed założeniem nowej na tłok to dobrze jest ją podgrzać w ciepłej wodzie, ale potem czy ją wytrzeć bo tłok w hatsanie nie jest ze stali nierdzewnej
One shot, one kill
H80+zestaw Alchemika+Tuning+3-9x40