Witam wszystkich!
Jestem nowy na forum ( Hatsan przyszedł dziś rano ) .
Mam pytanie.
Bardzo ciężko się łamie lufę. Próbowałem poluzować śrubę, ale nic z tego, za nic nie można jej odkręcić. Może tam jest lewy gwint i ja w złym kierunku kręcę?
Proszę o pomoc jak sprawić, aby lufa łamała się lżej?
I jak odkręcić tą śrubę?
Mam też zamiar przeprowadzić małe poprawy, czyli prowadnica, sprężyna przy okazji smarowanie.
Gdzie mogę kupić odpowiednią prowadnice, sprężynę, smar i jakie one mają być?
Z góry dziękuje Goszki.
HATSAN 90S - problem!!!
HATSAN 90S - problem!!!
HATSAN 90S (narazie pudełkowy)
To dobrze, że lufa trochę cieżko chodzi - przynajmniej masz pewność, że nie ma na niej luzów i zawsze strzeli tam gdzie chcesz Jeżeli jednak chodzi naprawdę ciężko to możesz ją trochę poluzować. Najpierw odkręć tą małą śrubeczkę a później poluzuj tą dużą która łączy kostkę lufy z korpusem. Gwint jest tam normalny, nie tam żaden lewy.
Na Allegro porządne zetawy tuningowe (rodem od Hogana) sprzedaje Lukas:
http://www.allegro.pl/item115604509_zes ... datki.html
Zestaw zawiera: odpowiedniej długości prowadnicę, bardzo dobrą sprężynę oraz kapelusz. Polecam. kok:
Polecam poczytać także to (taki mały niezbędnik wiatrówkowicza :
http://hatsan.siecplay.pl/viewtopic.php?t=292
Na Allegro porządne zetawy tuningowe (rodem od Hogana) sprzedaje Lukas:
http://www.allegro.pl/item115604509_zes ... datki.html
Zestaw zawiera: odpowiedniej długości prowadnicę, bardzo dobrą sprężynę oraz kapelusz. Polecam. kok:
Polecam poczytać także to (taki mały niezbędnik wiatrówkowicza :
http://hatsan.siecplay.pl/viewtopic.php?t=292
- Funky_Koval
- Posty: 132
- Rejestracja: 14 cze 2006, 9:37
- Lokalizacja: Warszawa
Czesc i witaj
Mala uwaga co do srub w hatsanie. Sa wykonane z miekkiego materialu i bardzo latwo sie wyrabiaja otwory. To jednak nie problem jesli bedziesz mial naprawde dobrze dopasowane srubokrety. Ja takimi dysponuje i nawet najciezsze wkrety jestem w stanie odkrecic bez uszczerbku.
Milej zabawy przy tuningu no i przy strzelaniu pdt_34!
Mala uwaga co do srub w hatsanie. Sa wykonane z miekkiego materialu i bardzo latwo sie wyrabiaja otwory. To jednak nie problem jesli bedziesz mial naprawde dobrze dopasowane srubokrety. Ja takimi dysponuje i nawet najciezsze wkrety jestem w stanie odkrecic bez uszczerbku.
Milej zabawy przy tuningu no i przy strzelaniu pdt_34!
Strzelam do puszek po piwie hem... bezalkoholowym;)
- arturio111
- Posty: 299
- Rejestracja: 20 cze 2006, 22:37
- Lokalizacja: Police
Śrubokręt do śruby kostki to 8-9 mm. 10mm to już za dużo (wiem bo mam i muszę go zwęzić). W odkręceniu śruby pomaga użycie dzwigni (jakiś klucz zatrzaśnięty na śrubokręcie pod kątem prostym - niektóre śrubokręty mają specjalną część by użyć na niej klucza). Oczywiście ktoś ci musi przytrzymać kolbę. Śruba puści.
H70 STG (t) + rdza + Albar 8X56