Jak bezstresowo oddzielić spust od systemu w Harrym
- tomaschek
- -#zasłużony_team
- Posty: 5780
- Rejestracja: 28 kwie 2006, 10:14
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Leicester
Jak bezstresowo oddzielić spust od systemu w Harrym
Często przewijają się na Forum posty w stylu "rozebrałem hatsana i spust się rozsypał".
Postanowiłem nagrać krótki filmik jak Ja (oraz wielu innych, starych posiadaczy harrego) robi to przy swoich sprzętach
Mój czas to 3 minuty No ale spust był demontowany dziesiątki razy
Jeśli coś w filmie jest niejasne to proszę pytać.
Pozdrawiam
Tomek
P.S. niezbyt profesjonalny ten filmik ale myślę, że najważniejsze widać
P.S.2 po jakimś czasie pojawiają się w tym hostingu reklamy przed filmikiem, niestety trzeba to przeżyć
Bezpośredni link do filmiku http://www.wrzuta.pl/film/cRXlG0bdt8/
<script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wr ... "></script>
Postanowiłem nagrać krótki filmik jak Ja (oraz wielu innych, starych posiadaczy harrego) robi to przy swoich sprzętach
Mój czas to 3 minuty No ale spust był demontowany dziesiątki razy
Jeśli coś w filmie jest niejasne to proszę pytać.
Pozdrawiam
Tomek
P.S. niezbyt profesjonalny ten filmik ale myślę, że najważniejsze widać
P.S.2 po jakimś czasie pojawiają się w tym hostingu reklamy przed filmikiem, niestety trzeba to przeżyć
Bezpośredni link do filmiku http://www.wrzuta.pl/film/cRXlG0bdt8/
<script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wr ... "></script>
Daystate Mk3 FT
Nitrex TR2 2-10x42
Nitrex TR2 2-10x42
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 lut 2008, 12:00
- Lokalizacja: Odolanów
W moim H70 Produkcja: połowa 2007r. Blaszka bezpiecznika (ta co ją odginasz do tyłu) nie jest na "zawiasie",Jest tylko podłużna szczelina w którą wchodzi dźwignia(przełącznik) i trzeba wykręcić śrubkę (ośkę) dźwigni i wyjąć oba elementy razem,inaczej nie wylezie
(Pierwszy raz najtrudniejszy,następne ze śpiewem na ustach )
(Pierwszy raz najtrudniejszy,następne ze śpiewem na ustach )
Ostatnio zmieniony 21 mar 2008, 20:51 przez Qbuś, łącznie zmieniany 2 razy.
Czas na małe "conieco" .(Już nie mam Hatsana ) Ale mam hulajnogę na prunt, "UZI", strzelbę taką jak Kamazek i spaliłem Roberta J chinkę "Magnum" !
W moim datowanym 10 2006 jest dokładnie tak samo, trzeba wykręcić śrubkę aby zdemontować.Qbuś pisze:W moim H70 Produkcja: połowa 2007r. Blaszka bezpiecznika (ta co ją odginasz do tyłu) nie jest na "zawiasie",Jest tylko podłużna szczelina w którą wchodzi dźwignia(przełącznik) i trzeba wykręcić śrubkę (ośkę) dźwigni i wyjąć oba elementy razem,inaczej nie wylezie
Pozdrawia Darek: Hatsan 55 S + Leapers 3-9x40 AOMDLTS + ИЖ-53 + Laguna II 2,2 dCi 150 KM i coś jeszcze będzie...
Myślisz że nie kombinowałem Niestety ruch jest bardzo ograniczony a wykręcenie tej śrubki jest bardzo łatwe. I Przynajmniej nic nie dynda przy demontażu korkatomaschek30 pisze:Kuba, a nie da się wyciągnąć tego ramienia z tej szczeliny
Czas na małe "conieco" .(Już nie mam Hatsana ) Ale mam hulajnogę na prunt, "UZI", strzelbę taką jak Kamazek i spaliłem Roberta J chinkę "Magnum" !
Ja wyciągnąłem bez problemu- musiałem tylko włączyć bezpiecznik i przy odrobinie siły dawało redęQbuś pisze:Myślisz że nie kombinowałem Niestety ruch jest bardzo ograniczony a wykręcenie tej śrubki jest bardzo łatwe. I Przynajmniej nic nie dynda przy demontażu korkatomaschek30 pisze:Kuba, a nie da się wyciągnąć tego ramienia z tej szczeliny
P.S. filmik super Tomku
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX