Obrazek

Rysunki techniczne prowadnic

ODPOWIEDZ
Herrmannek
Posty: 36
Rejestracja: 01 lip 2006, 20:55
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Rysunki techniczne prowadnic

Post autor: Herrmannek »

Chcę wykonać prowadnicę u zakładowego ślusarza, ale przydał by mi się rysunek techniczny wraz z wymiarami dla nowego modelu H70S z oryginalną sprężyną i oryginalnym tłokiem.

Po dłuższym zastanowieniu najbardziej odpawiada mi mało inwazyjna prowadnica dla której nie trzeba niszczyć plastikowego korka(czysto ucięty krzyżak) z oryginalnej plastikowej prowadnicy(prawa na zdjęciu http://www.sochim.republika.pl/pliki/in ... dnica.html ze strony sochima).

W sumie wystarczą same wymiary(średnica i długość prowadnicy właściwej, średnica i wysokość podstawy). Tu jest moje pierwsze podejscie, na podstawie wlasnych pomiarów i informacji z forum, ale nie mam doświadczenia i może te wymiary trzeba trochę poprawić, no i ciekawy jestem ewentualnych uwag, niektórzy robią jeszcze rekaw na sprężyne wychodzący z podstawy ale tu kompletnie nie wiem jakie dać wymiary nawet zbliżone.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2006, 19:57 przez Herrmannek, łącznie zmieniany 1 raz.
kapsel
Posty: 109
Rejestracja: 09 cze 2006, 15:57
Lokalizacja: szczebrzeszyn

Post autor: kapsel »

Tu juz naprawde niema co zmieniać sochim robi dobre prowadnice i jakby dało sie cos ulepszyć w nich to on pewnie juz by to zrobił.Ja osobiście wole prowadnice z dłuższą podstawą bo lepiej jest utwierdzona a duzo zabawy przy tym niema.Mozesz jeszcze dorobić odrazu małą prowadniczke do tłoka niektórzy dla zwiekszenia mocy robią z metalu niektórzy z plastiku.Ja mam kapelusz ertalitowy zmniejszający podobno kopniecie.
Był H70stg(modyfikowany) + lupka ussr

Jest H55 goły
Awatar użytkownika
Funky_Koval
Posty: 132
Rejestracja: 14 cze 2006, 9:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Funky_Koval »

Witam,