Znaleziona u kumpla w garażu,miała być zezłomowana. Miała szczęście,że się nudzę i ma ten wihajster do otwierania lufy,po naciśnięciu kciukiem lufa opada jak w strzelbie .No i jeszcze ta świetna szczerbina i przesuwana na jaskółczym ogonie mucha.
Podczas rozbiórki tłok ledwo wyszedł /rdza i stare smary/,części poszły do kąpieli z WD40 na dobę.
Honowanie i naprawa dzwona tłoka /był o ,5mm mniejszy od cylindra/.
Wyszło nawet sympatycznie
Uszczelka tłoka była ze skóry,zastąpiona silikonową ale lufy jest skórzana.
Tłok miał jakąś nadlewkę wewnątrz i musiałem wkleić podkładkę metalową celem wyrównania. No i kapelusz wykonany metodą amerykańską
Tokarka zbędna
Lufa była zardzewiała wewnątrz.Polerka i poprawa korony,oczywiście wiertarką/fabrycznie,zakończenie było zrobione tępym nożem/
Spust typu kusza ale da się strzelać. Energia po dotarciu się uszczelki i wydmieniu wynosi 9J.W planach jeszcze osada do olejowania.
Pierwsze dwie tarczki.
Pozdr.
Norconia Germany - tuning na kolanie
- kamazek
- szpecjalista od GPK Zasłużony 2021
- Posty: 3175
- Rejestracja: 10 sie 2016, 7:28
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Norconia Germany - tuning na kolanie
Re: Norconia Germany - tuning na kolanie
Fajna baka,przydała by się do mojej Te moje tarczki były na lufie wyczyszczonej wstępnie,teraz jak usunąłem wewnętrzną rdzę,czy co tam było,to zaczyna siać. Śrut przepchnięty nie wygląda dobrze,podobnie miałem coś takiego w HW95 Weihraucha zrobiłem,to tej dam radę,tylko to chyba gładka lufa,bo gwint to ledwie ledwie.Z Qbusiowej,to może lufa by się przydała,może gdzieś tam leży w popiele
- kamazek
- szpecjalista od GPK Zasłużony 2021
- Posty: 3175
- Rejestracja: 10 sie 2016, 7:28
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Norconia Germany - tuning na kolanie
Baka była zrobiona ze zwykłej pianki
A ten spust od kuszy można zmiękczyć delikatnie zmieniając kąty natarcia zaczepów, ale dosłownie o pici kłak i polerka
To fajna zabawa na czas tej piździawy za oknami
A ten spust od kuszy można zmiękczyć delikatnie zmieniając kąty natarcia zaczepów, ale dosłownie o pici kłak i polerka
To fajna zabawa na czas tej piździawy za oknami
Re: Norconia Germany - tuning na kolanie
lufa od spalonej wiatrówki rdzewieje w lesie jak dobrze pamiętam po prawej stronie wału, wykrywacz złomu i szukać
Było C11, P900, Vantage, C1377, Hydraulik. QB78 Mamutkowy
Jest c1077 , PSsssst , p17 , kuperek , ABS z ASG, Diana SzturmRider
Jest c1077 , PSsssst , p17 , kuperek , ABS z ASG, Diana SzturmRider
Re: Norconia Germany - tuning na kolanie
Re: Norconia Germany - tuning na kolanie
Rozebrałem tak z ciekawości po stu strzałach. Byłem ciekaw,czy tej klej /dwusiarczek molibdenu + super glu/ wytrzyma. Jak widać poniżej,trzyma i przyszła mi jeszcze jedna myśl. Może zrobić z tej mieszanki wklejone ślizgi.Grafit czy dwusiarczek molib. obniża tarcie.
Transfer port miał fi 4mm,to wkleiłem tulejkę wykonaną z nita zrywalnego 5mm.Energia spadła o 1J,tylko brak gwintu w lufie powoduje,ze śrut za szybko opuszcza lufę i jest zbyt mała poduszka.
I na tym koniec zabawy, dzisiaj przyjeżdża HW50 . Jak znajdę jakieś wady /na pewno coś znajdę/ ,to dam znać
Transfer port miał fi 4mm,to wkleiłem tulejkę wykonaną z nita zrywalnego 5mm.Energia spadła o 1J,tylko brak gwintu w lufie powoduje,ze śrut za szybko opuszcza lufę i jest zbyt mała poduszka.
I na tym koniec zabawy, dzisiaj przyjeżdża HW50 . Jak znajdę jakieś wady /na pewno coś znajdę/ ,to dam znać