Obrazek

Bezpieczeństwo

Spam, Archiwum Forum.
Awatar użytkownika
tomaschek
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 5780
Rejestracja: 28 kwie 2006, 10:14
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Leicester

Bezpieczeństwo

Post autor: tomaschek »

Zakładam ten temat ponieważ jest to bardzo ważny element naszego hobby. Najważniejsze sprawy to:
  • w jakich miejscach strzelamy aby nie narazić się rodzinie, sąsiadom, władzy
  • jak organizujemy strzelanie aby nie doszło do nieszczęścia, mam tu na myśli "nawyki" typu : lufa w dół gdy ktoś się znajdzie na lini strzału
  • jakich technik stosujemy podczas ładowania śrutu, łamania lufy, naciągania dźwigni naciągu aby nie uszkodzić sprzętu lub palców podczas niekontrolowanego wystrzału
Zapraszam do dyskusji :-)
Daystate Mk3 FT
Nitrex TR2 2-10x42
Awatar użytkownika
Yavol
Posty: 55
Rejestracja: 30 kwie 2006, 19:55
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Yavol »

ja jestem początkujący, ale strzelam:

a) w tarcze umieszczoną na szopie i zazwyczaj jestm sam

b) w puszki butelki, umiesznone na plocie za którym jest szczerw wielkie pole ;-)
H70 + Hoganowy zestawik
Awatar użytkownika
ptaku_1
Posty: 19
Rejestracja: 16 maja 2006, 7:40
Lokalizacja: Jablonna

Post autor: ptaku_1 »

A. zawsze staram sie strzelac gdzies przy nasypach co by w wypadku pudla srucik za daleko nie polecial a gdy brak nasypu musze miec otwarte pole (latwo kogos wtedy zobaczyc)

B. w domu podczas strzelania daje kotu miche wtedy nie paleta sie na linni strzalu :)

C. odbezpieczam dopiero podczas skladania sie, nie trzymam pod pacha odpezpieczonego sprzetu

D. najwazniejszy jest rozsadek i troche myslec do przodu to generalna zasada
Pawel
Navy 0,36
H55 Hogan TuninG + bazar 4x40
Strzelam dla radochy, najlepiej do puszek :)
Awatar użytkownika
stworek5
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 2112
Rejestracja: 29 kwie 2006, 12:00
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: stworek5 »

ja najczęściej strzelam tutaj:

przed domem:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bea ... e890d.html