Zlot odbędzie się w dniach od 1 czerwca (piątek) do 3 czerwca (niedziela) w miejscowości Stępna na posesji kolegi Jarka (Nuniez-Jarek), z dala od wielkich aglomeracji, cisza, spokój, czyste powietrze, blisko lasu
DOJAZD
http://mapa.szukacz.pl/?m=Czastary&zoom=3
Zdjęcie satelitarne miejsca Zlotu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a9867.html
Miejsce zlotu ma współrzędne: 455560 do 600 i 377320 do 70 na:
http://212.244.179.188/website/Orto/vie ... ryZoom=yes
Na szczegółowe pytania odnośnie dojazdu odpowie na PW kolega Jarek (Nuniez-Jarek).
NOCLEG
Nocleg oczywiście pod namiotami, które należy zabrać ze sobą. Istnieje też możliwość zakwaterowania w stodole Dla uczestników Zlotu z dziećmi istnieje możliwość zakwaterowania w domu (po skontaktowaniu i ustaleniu tego z wlaścicielem czyli z kolegą Nuniez -Jarek)
WYŻYWIENIE
Organizatorzy zapewniają dwa ciepłe posiłki w trakcie trwania Zlotu.
Planowane jest wspólne ognisko oraz grill, w tym celu proszę zaopatrzyć się w odpowiedni prowiant (kiełbaska, boczek itp. )
Kolega Nuniez-Jarek zaoferował się zorganizować ziemniaki na wrzucenie do ogniska.
KOSZTY UDZIAŁU W ZLOCIE
Nie pobieramy żadnego „wpisowego” na zlot.
Prosimy o zabranie ze sobą w miarę możliwości takich artykułów spożywczych jak : konserwy, zaprawy w słoikach (ogórki, papryka, grzyby itp.), kawa, herbata itp.
Wszystko zostanie wrzucone do „wspólnego wora” i zrobimy z tego „szwedzki stół”.
Jedyna składka podczas Zlotu to kilka zł. na zakup chleba.
Aby nie zwiększać kosztów Zlotu proszę o zabranie ze sobą sztućców, talerza i kubka/szklanki.
WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE
Jedynym warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie swojej osoby oraz osób towarzyszących do mnie (tomaschek30) na PW celem stworzenia listy uczestników.
Proszę podawać także rodzaj transportu aby Jarek mógł przygotować odpowiednio duże miejsce parkingowe na miejscu Zlotu.
ORGANIZATORZY
Nuniez-Jarek - wlaściciel posesji gdzie odbędzie się I Zlot Tawerny – STĘPNA 2007
Tomaschek30 - założyciel oraz właściciel Forum Tawerna-reaktywacja
Wszystkich chętnych do pomocy przy organizowaniu Zlotu proszę o kontakt ze mną lub z Jarkiem. Osoby, które zadeklarują pomoc zostaną poproszone o wcześniejszy przyjazd na miejsce Zlotu, tzn. w czwartek 31 maja.
ZAWODY STRZELECKIE
Ponieważ będzie to typowe spotkanie towarzyskie postanowiliśmy nie urządzać „wielkich zawodów strzeleckich”. Zostanie zorganizowana strzelnica gdzie będzie można postrzelać do tarcz, celów reaktywnych oraz wszystkiego co nam tylko przyjdzie do głowy i będzie się wiązało z dobrą zabawą. Oczywiście nie wykluczamy małego toru do HFT (w miarę dostępu do „zwierzyńca”).
PROGRAM ZLOTU
31 maj (czwartek)
– sprawy organizacyjne (przygotowanie strzelnicy, pola namiotowego, parkingu itp.) Osoby chętne do pomocy proszone są o kontakt na PW do mnie lub do Jarka
1 czerwiec (piątek)
– po przyjeździe wszystkich uczestników (około godz 15.00) oficjalne powitanie na Zlocie przez gospodarza
– około godz. 16.00 idziemy na strzelnicę aby przestrzelić karabinki na chrono następnie strzelanko rekreacyjne, przegląd sprzętu kolegów itd.
– po godzinie 19.00 odkładamy sprzęt i udajemy się na imprezę przy ognisku (prosimy o zaopatrzenie się w odpowiednie do tego artykuły spożywcze ) i bawimy się choćby do rana
2 czerwiec (sobota)
- około godz. 8.00 pobudka (będę bezwzględny) i śniadanko
- do obiadu kilka rekreacyjnych konkurencji na przygotowanej przez nas strzelnicy
- obiad (około godz. 13.00)
- po obiedzie idziemy w teren i bawimy się w mini HFT w pobliskim lesie
- około godziny 17.00 pokaz tuningu oraz pomysłów konstruktorskich naszych kolegów
- cały czas będzie oczywiście czynna strzelnica gdzie można będzie postrzelać
- po godzinie 20.00 odkładamy sprzęt i udajemy się na imprezę przy ognisku
3 czerwiec (niedziela)
- śniadanko, ostatnie strzelanko, wspólne sprzątanko i żegnanko
Punkty powyższego programu, w tym także podane godziny, do czasu Zlotu oraz w czasie trwania Zlotu mogą się zmienić. Wszystkie poprawki i zmiany będą wprowadzane na bieżąco.
Wszystkich, którzy mają jakieś pomysły na urozmaicenie programu proszę o kontakt na PW.
REGULAMIN ZLOTU
Tutaj tylko kilka punktów :
- każdy uczestnik Zlotu będzie miał obowiązek przestrzelenia karabinka na chrono z marki śrutu ustalonego przez Organizatorów w celu sprawdzenia czy sprzęt znajduje się „w limicie”
- podczas Zlotu będzie zakaz spożywania alkoholu do godzin wieczornych (godzinę można zmienić w trakcie Zlotu), po tym czasie sprzęt zostanie złożony w depozycie do następnego dnia
- utrzymywanie porządku (niezaśmiecanie miejsca Zlotu)
- stosowanie się do zaleceń, nakazów i zakazów Organizatorów
KONTAKT Z ORGANIZATORAMI
Pisząc do mnie lub do Jarka PW proszę tytułować wiadomość w następujący sposób:
np.: ZLOT-dojazd , ZLOT-lista chętnych, ZLOT-inne
Ułatwi to poruszanie się mi i Jarkowi w gąszczu (mam nadzieję) wiadomości związanych ze Zlotem.
Jeśli chcecie kontaktować się ze mną (tomaschek30) telefonicznie w sprawie Zlotu to proszę dzwonić 505094121
Moje GyGy 6803743
Kontakt telefoniczny z Jarkiem (Nuniez-Jarek) - 507446383
- Nuniez-Jarek
Tomaschek30 - 2 osoby dorosłe + 2 dzieci (7 lat)
Surveyor - 1 osoba dorosłe, przyjazd w czwartek - pomoc w organizacji
Michał - przyjazd w czwartek - pomoc w organizacji
Foxrysza - 2 osoby dorosłe
jigt
Pawel K - 2 osoby dorosłe
stas h - 4 osoby dorosłe
Wojtek
Virus
Alchemik - przyjazd w czwartek - pomoc w organizacji
Logan - 2 osoby dorosłe
Kazio - 4 osoby dorosłe + 1 dziecko (3 lata)
Daras
Oleńka & KM88 - 2 osoby dorosłe
AndrzejK - 2 osoby dorosłe
Tombos - 2 osoby dorosłe + 1 dziecko (7 lat)
Anokhi - przyjazd w czwartek - pomoc w organizacji
Irak - 2 osoby dorosłe
Maniek
Dagoo
Koval - przyjazd w czwartek - pomoc w organizacji
Darek
Roman