Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ja zastanawiałem się ostatnio nad produktem Napiera ze sklepu na literę M ale koledzy z forum skutecznie wybili mi to z głowi i też zamówiłem PKB Ultra ze sklepu Ce...s
Chrońmy lasy, a one ochronią nas!
Hatsan 95 Quattro Trigger SAS tunning by Alchemik, oraz S&W MP
Czy do uszczelki tłoka i uszczelki portu ładowania nadaje się smar sylikonowy z teflonem ?
Chodzi mi o ten teflon ? czy nie będzie przez to jakiś problemów
Również słyszałem że olejkiem silikonowym choć osobiście smaruję smarem molibdenowym, zazwyczaj podbierając z zatrzasku kostki lufy bo w terenie jest najbardziej pod reką gdy zaóważę że uszczelka przeschła
No tak włozyłem zepto tyle że od Rusznikarza i swoją drogą też ma niezłe zestawy do hatsana. Przesmarowałem molibdenowym delikatnie. Od portu ładowania bodajże zaleca się olejek silikonowy, ale też tą uszczelkę delikatnie traktuje molibdenowym i zacierania nie zaóważyłem
Jak miałem kiedyś slavię to byłem uczony tak: olej silikonowy najlepszy do oringów, czyli do uszczeli portu ładowania.
olej silnikowy do uszczelki tłoka, małą kroplę na palec i delikatnie objechać wargę,
smar molibdenowy do sprężyny, ale nigdy do uszczelki tłoka. Po to w slavi robi sie osłonę PET aby sprężyna nie strząchnęła s. molibdenowego do komory sprężenia, bo od tego smaru robi się ogromny disel.
smar miedziowy najlepszy do mechanizmu spustu, moze też być zamiennie z molibdenowym do kostki lufy, zatrzasku
Miedziowego nie trzeba używać. Wystarczy molibdenowy. Ostatnio odłożyłem miedziowy i stwierdzam, że nie ma problemu z zacieraniem itp. Miedziowy był niepotrzebny. W spuście też molibdenowy.
Miedziowego nie trzeba używać. Wystarczy molibdenowy. Ostatnio odłożyłem miedziowy i stwierdzam, że nie ma problemu z zacieraniem itp. Miedziowy był niepotrzebny. W spuście też molibdenowy.
Jak często smarujesz to może być i smalec
Dupiane wczoraj, dupiane dziś, dupiane jutro. Nie ma to jak stabilizacja.
Wczoraj zamontowałem zestaw od Alchemika, dokładnie nasmarowałem wszystkie elementy odpowiednimi smarami. Na jak długo wystarcza takie smarowanie? Po jakim czasie wypadłoby przeprowadzić kolejny przegląd?