Obrazek

Colt Navy i 2 wżery w lufie

Dział poświęcony coraz popularniejszej broni czarnoprochowej
kamil82
Posty: 34
Rejestracja: 29 paź 2011, 10:55

Colt Navy i 2 wżery w lufie

Post autor: kamil82 »

Z racji ze jest to mój pierwszy post na forum witam wszystkich.
Przechodząc do rzeczy, postanowiłem nabyć na All.... colta takiego jak w temacie, ale niestety mój początek przygody z czarnoprochowcami nie był zbyt udany. Colt Navy .36 rok produkcji 1975, producent COM Gardone, stan ogólny dobry, z wyjątkiem tych nieszczęsnych wżerów widocznych na zdjęciu (oczywiście na aukcji było: stan lufy bdb i ani słowa o nich). Ten większy ma około 4-5 mm długości i 3 wysokości ten drugi jest mniejszy wygląda jak cienka kreska długości kilku mm (oba mają ułamek mm głębokości, bardzo płytkie). Mam zamiar odesłać Colta ale z racji tego że jestem nowy w temacie chciałbym się przed tym upewnić czy takie wżery dyskwalifikują broń, znacząco wpływają na bezpieczeństwo (nie no lufy chyba przy strzale nie rozerwie) celność (to już prędzej). Czyli krótko mówiąc odsyłać?
Załączniki
090520121117.jpg
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 58
Rejestracja: 22 lut 2012, 13:19
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Robert »

Postaraj się o lepszej jakości zdjęcie.
Na tym obecnym wygląda to paskudnie, ale co innego wynika z Twojego opisu - mam na myśli tą ciemną plamę z lewej.
Czy te defekty są na początku czy na końcu lufy ?
Jeżeli masz możliwość odesłania to odeślij, wszak to broń nie ołówek.
Deerhunter cal.45
Remington newarmy cal.44
Gamo Hunter 890 4,5mm
kamil82
Posty: 34
Rejestracja: 29 paź 2011, 10:55

Post autor: kamil82 »

No zdjęcie rzeczywiście wyszło nieciekawie, ciężko dobrze sfotografować wnętrze lufy niestety. Później postaram się lepsze zrobić. Ten wżer po lewej (większy) jest w odległości około 5 cm od końca lufy (tzn od strony muszki) Na zdjęciu może wygląda na głęboki ale taki nie jest, max do 0,3mm tamten drugi jest mniej więcej w połowie lufy.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 58