Obrazek

Walther rotex r8 4,5mm

arekowal
Posty: 69
Rejestracja: 13 lut 2015, 19:13
Lokalizacja: Londyn/Luton

Walther rotex r8 4,5mm

Post autor: arekowal »

Witam
Dopiero co zostało mi polecone to forum więc zacznę od początku to co próbowałem na innym mniej gościnnym.
Posiadam Rotexa więc oczywistym jest że jestem zainteresowany wszelkimi wiadomościami, sugestiami, opiniami oraz testami.
Jestem nowicjuszem więc wybaczcie błędy i wpadki. leniwy ze mnie gość wiec zacytuje to co prędzej napisałem. Na pewno część osób tu bywających widziało prędzej moje wypociny :lol:

]Panowie i panie do mojego Rotexa r8 dokupiłem chronometr więc mogłem sprawdzić stan faktyczny ( ja jestem zadowolony).
Przypomnę iż moja przygoda ze strzelectwem zaczęła się trzy tygodnie temu więc ciągle popełniam błędy.
Potwierdziło się to co powiedział sprzedawca że energia się podniesie ( test w sklepie 14,4J test zrobiony po wystrzeleniu prawie pudełka śrutu 15,4J. gdzie limit jest 16,23J więc bardzo blisko granicy)
Test porównawczy zrobiony tak samo jak w sklepie na śrucie 4,5 Sovereign 8.44 gr (0.547 grams)
Ponadto przetestowałem kilka innych śrucin, podam tylko uśrednione prędkości:
Sovereing 4,5 8.44 gr (0.547 grams) 238m/s skupienie na 25m to 10mm i czasem jakiś odskok
JSB exact diabolo 4,50 8.44 gr (0.547 grams) tego jeszcze nie mam
JSB exact diabolo 4,51 8.44 gr (0.547 grams) 237m/s skupienie na 25m to 12mm i czasem jakiś odskok
JSB exact diabolo 4,52 8.44 gr (0.547 grams) 235m/s ( ten śrut ma bardzo duży rozrzut od 227 do 240m/s może dlatego że nie wygląda za ładnie w pudełku)
tu skupienie 25mm i sporo uciekinierów.
RWS hobby 4.5 7.0gr (0,45grams) 248m/s miał być celny. skupienie na 25m to 30 mm i czasem jakiś odskok
RSW super h point 4.5 6.90gr (0,45grams) 245m/s skupienie na 25m to 20 mm i czasem jakiś odskok
I to tyle.
Proszę was o komentarze tych wyników w porównaniu do innych karabinków co pozwoli w jakiś sposób uplasować rotexa po między innymi.