Obrazek

QB

ODPOWIEDZ
rafal3011
Posty: 6
Rejestracja: 01 lis 2013, 19:23
Lokalizacja: SIEDLCE

QB

Post autor: rafal3011 »

witam!
jestem zielony w temacie tuningu a chcialbym wymienic lufe na lepsza,celniejsza z jakiego karabinka bedzie odpowiednia?moze znacie kogos komu mozna by bylo zlecic taka robutke bez wysylania wiatrowki.QB 78 Co2 4.5mm
Ostatnio zmieniony 28 lis 2013, 18:11 przez rafal3011, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Woytek
Posty: 646
Rejestracja: 15 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Woytek »

Co byś nie robił, szału nie będzie. Lufa zaiste jest zrobiona z lipnego stopu. Zadowalające efekty cenowo zbliżą się do sprzętów fabrycznie robionych o wiele lepiej, chinka to chinka, nie spodziewaj się zbyt wiele. Wymień uszczelki, daj podkładkę pod spręż. zrób koronę, jak krzywa lufa to tnij, jak to nie pomoże to sama wymiana, też niewiele da.
AA Pro Sport BKL DOT
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
rafal3011
Posty: 6
Rejestracja: 01 lis 2013, 19:23
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: rafal3011 »

Woytek pisze:Co byś nie robił, szału nie będzie. Lufa zaiste jest zrobiona z lipnego stopu. Zadowalające efekty cenowo zbliżą się do sprzętów fabrycznie robionych o wiele lepiej, chinka to chinka, nie spodziewaj się zbyt wiele. Wymień uszczelki, daj podkładkę pod spręż. zrób koronę, jak krzywa lufa to tnij, jak to nie pomoże to sama wymiana, też niewiele da.

no ok a jak bym dorobil ze slavi to nie bylo by leprze skupienie itd.itp?a pod kladke pod sprezyne zbijaka jaka grubosc bedzie dobra?
Awatar użytkownika
Mamutowicz
-#mamutowicz
-#mamutowicz
Posty: 4620
Rejestracja: 02 paź 2011, 14:07
Lokalizacja: Rajcza / Thurcroft

Post autor: Mamutowicz »

Rafał
Zerknij sobie tutaj: http://www.serwis.wiarus.org/qb-78-i-pochodne
Ja robiłem wszystko w/g tego opisu i Qbuś jest naprawdę fajnym karabinkiem teraz.. :)
TX200 by Tony Leach + SS 10x42 - do lufy exact i heja na tor.. :)
Ps.
Zacząłem znowu szczelać..
Dam znać jak zacznę ftrafiać. :D
rafal3011