Slavia 634 nowy zakup.
Slavia 634 nowy zakup.
Witam
Otóż stałem się posiadaczem Slavii 634. Specjalnie po nią pojechałem do Czech.
Związku z tym mam kilka pytań. Pierwsze dotyczą tuningu:
1. Jeszcze jej nie rozbierałem bo nie mam żadnych smarów.
2. Mam zamiar kupić:
Oliwa PKB do oksydy
Smar molibdenowy do sprężyny i prowadnicy
Smar miedziowy do zawiasów na lufie i spuście
Olej sprężarkowy do komory sprężania
3. Kupię uszczelkę Zepto, oraz prowadnicę i sprężynę.
Jeśli coś jeszcze trzeba dokupić lub coś wykreślić proszę o tym powiedzieć.
BTW: słyszałem że są problemy z szyną pod montaż optyki. Nie doczytałem się jednak jaka długość wystarcza do komfortowego założenia lupy. Długość mojego freza to 10.7cm
Jeśli te smary co podałem są ok. to proszę o podanie danych kontaktowych do osoby która je posiada. U mnie w mieście nie ma szans kupić tego wszystkiego, a z Allegro od każdego sprzedającego innego to też nie za bardzo.
Pozdrawiam.
Otóż stałem się posiadaczem Slavii 634. Specjalnie po nią pojechałem do Czech.
Związku z tym mam kilka pytań. Pierwsze dotyczą tuningu:
1. Jeszcze jej nie rozbierałem bo nie mam żadnych smarów.
2. Mam zamiar kupić:
Oliwa PKB do oksydy
Smar molibdenowy do sprężyny i prowadnicy
Smar miedziowy do zawiasów na lufie i spuście
Olej sprężarkowy do komory sprężania
3. Kupię uszczelkę Zepto, oraz prowadnicę i sprężynę.
Jeśli coś jeszcze trzeba dokupić lub coś wykreślić proszę o tym powiedzieć.
BTW: słyszałem że są problemy z szyną pod montaż optyki. Nie doczytałem się jednak jaka długość wystarcza do komfortowego założenia lupy. Długość mojego freza to 10.7cm
Jeśli te smary co podałem są ok. to proszę o podanie danych kontaktowych do osoby która je posiada. U mnie w mieście nie ma szans kupić tego wszystkiego, a z Allegro od każdego sprzedającego innego to też nie za bardzo.
Pozdrawiam.
http://e-tawerna.pl/viewtopic.php?t=2897
tutaj jest troche
http://e-tawerna.pl/viewtopic.php?t=113 ... slavia+634
na głownej witry nie jest w niebieskim pasku ,,szukaj"
przed chwilą wpisałem ,,slavia" i znalazło mi wiele tematów na forum
pozdrawiam Jarek
tutaj jest troche
http://e-tawerna.pl/viewtopic.php?t=113 ... slavia+634
na głownej witry nie jest w niebieskim pasku ,,szukaj"
przed chwilą wpisałem ,,slavia" i znalazło mi wiele tematów na forum
pozdrawiam Jarek
;slavka634;
http://www.czeskie.thx.pl/viewtopic.php?t=510&start=0
Wszystko powinieneś kupić, w sklepach sampochodowych itp., no poza PKB, ten w jakimś z bronią
Wszystko powinieneś kupić, w sklepach sampochodowych itp., no poza PKB, ten w jakimś z bronią
Slavia 634 + Bushnell SharpShooter 3-9x32
Slavie kupiłem za 3500kc czyli ~500zł.
Czyli wymieniam prowadnicę: http://allegro.pl/item361204234_prowadn ... 1_634.html
Ta będzie w porządku?
Czyli wymieniam prowadnicę: http://allegro.pl/item361204234_prowadn ... 1_634.html
Ta będzie w porządku?
Slavia 634 + tuning
Bardzo możliwe że nie będzie trzymała ciśnienia & przespuszczała smar ze sprężyny. W zależności w jakim stopniu jest uszkodzona.BigBen pisze:Nie spowoduje to jakiś problemów?
Wykaż trochę inicjatywy. Ściskając sprężyne, zwiększa się jej średnica wew.BigBen pisze:Druga sprawa to to, że nie mogę wyciągnąć prowadnicy ze sprężyny.
Witam
Zamówiłem coś takiego http://allegro.pl/item355814091_slavia_ ... epto_.html
I tak miałem zamówić uszczelkę, bo ta oryginalna jest dosyć w opłakanym stanie. 30zł musiałbym zapłacić za samą uszczelkę + przesyłka, a tak za 90zł będę miał full zestaw.
Mam zamiar wypolerować tłok oraz zrobić osłonę PET. No to tyle na razie. Pozdrawiam
Zamówiłem coś takiego http://allegro.pl/item355814091_slavia_ ... epto_.html
I tak miałem zamówić uszczelkę, bo ta oryginalna jest dosyć w opłakanym stanie. 30zł musiałbym zapłacić za samą uszczelkę + przesyłka, a tak za 90zł będę miał full zestaw.
Mam zamiar wypolerować tłok oraz zrobić osłonę PET. No to tyle na razie. Pozdrawiam
Slavia 634 + tuning
Jeżeli mówisz że nie będzie lepsza od oryginalnej to jej nie założę. Po leżakuje trochę w szafce.
[ Dodano: Sob 17 Maj, 2008 22:10 ]
Witam
Ze sławki jestem bardzo zadowolony, wymieniłem sprężynę, prowadnice na dłuższą oraz uszczelkę zepto. Wszystko nasmarowałem, niestety nie udało się zlikwidować dosyć dużej głośności oraz słychać jakby metaliczny dźwięk (chyba sprężyna).
Mam pytanie dotyczące kalibrowania. Powtarzalność strzałów jest dobra, na 10 strzałów mieszczę się w kole o średnicy 5cm z ok. 15m w wietrzny dzień bez podpórki. Zauważyłem że strzały skierowane są w dolny lewy róg tarczy. Na szczerbince mam dwa pokrętła do kalibrowania. Główny poziomy do takie kółko z numerami, rozumiem że jest do kalibrowania góra-dół. Drugie to śrubka, z prawej strony szczerbinki, myślę że jest to prawo-lewo.
Manewrowanie tymi pokrętłami nie dały znaczącej poprawy. cały czas lewy dół. Nie wiem czy kręcić bardziej czy coś jest nie tak. Proszę o rady posiadaczy S634.
[ Dodano: Sob 17 Maj, 2008 22:10 ]
Witam
Ze sławki jestem bardzo zadowolony, wymieniłem sprężynę, prowadnice na dłuższą oraz uszczelkę zepto. Wszystko nasmarowałem, niestety nie udało się zlikwidować dosyć dużej głośności oraz słychać jakby metaliczny dźwięk (chyba sprężyna).
Mam pytanie dotyczące kalibrowania. Powtarzalność strzałów jest dobra, na 10 strzałów mieszczę się w kole o średnicy 5cm z ok. 15m w wietrzny dzień bez podpórki. Zauważyłem że strzały skierowane są w dolny lewy róg tarczy. Na szczerbince mam dwa pokrętła do kalibrowania. Główny poziomy do takie kółko z numerami, rozumiem że jest do kalibrowania góra-dół. Drugie to śrubka, z prawej strony szczerbinki, myślę że jest to prawo-lewo.
Manewrowanie tymi pokrętłami nie dały znaczącej poprawy. cały czas lewy dół. Nie wiem czy kręcić bardziej czy coś jest nie tak. Proszę o rady posiadaczy S634.
Slavia 634 + tuning
troche wody uplynela widze, no ale...
tez jestem szczesliwym posiadaczem CZeszki i takze mialem problem w jej ustawieniem. a rozwiazalem go ustawiajac po prostu na stabilnym blacie z imadlem (zrobionym z opon od traktora i desek). troche cierpliwosci, paczka srutu i bedzie smigac pieknie. moja zaczalem kalibrowac od 10m i stopniowo zwiekszalem dystans do 40m.
aha, pokretlem od ustawien pionowych trzeba smialo krecic, a srubka od poziomu lekko.
tez jestem szczesliwym posiadaczem CZeszki i takze mialem problem w jej ustawieniem. a rozwiazalem go ustawiajac po prostu na stabilnym blacie z imadlem (zrobionym z opon od traktora i desek). troche cierpliwosci, paczka srutu i bedzie smigac pieknie. moja zaczalem kalibrowac od 10m i stopniowo zwiekszalem dystans do 40m.
aha, pokretlem od ustawien pionowych trzeba smialo krecic, a srubka od poziomu lekko.
Sprawdż wyfrezowaną fasolkę w cylindrze ,czy od środka nie jest ostra lub nie ma zadzioru po frezie,bo to może być powód zużycia uszczelki.Jeśli wsadzisz nową to też może szybko ulec zniszczeniu.I jeszcze jedna dygresja na temat odwiecznego dylematu jakim olejem smarować cylinder? Mi swego czasu kolega dał olej Mobil Spray Grease.Psiknąłem nim półtora roku temu zawiasy w moim samochodzie.Teraz chyba tego żałuję bo kto nie wsiądzie i próbuje zamknąć lekko drzwi to i tak nimi trzaska.Pomyślałem że jak to ma takie super włąściwości smarne ,to czemu nie dać do Slavki na cylinder.Tak zrobiłem.Po wystrzeleniu 3 paczek ciekawość mnie zjadła i rozebrałem w celu sprawdzenia(żadnego diesla nie było podczas strzelania).Po rozebraniu luken kukuen w cylinder a tam dalej piękny płaszczyk olejowy jakbym wczoraj smarował.Polecam i wam ten specyfik.Oto jego zdjęcie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e11 ... 67acc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d1 ... 88298.htmlBigBen pisze:Zauważyłem jednak że uszczelka jest lekko nadszarpnięta.
Tygrys plus Slavka 634 z Delta Optical Classic