Obrazek

na co zwrócić uwage kupujac uzywany karabinek hw97k

Awatar użytkownika
Wierzbin
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 3983
Rejestracja: 28 kwie 2006, 12:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wierzbin »

Plus jest taki, że, jak za pewne wiesz, sprężyna jak się ją naciska, to lubi się skręcać wokół własnej osi, a jej średnica rośnie.
Przy gwałtownym rozprężaniu - co ma miejsce w karabinie sprężynowym podczas strzału, sprężyna się "odkręca", a jej średnica maleje. Takie skręcanie powoduje bezwładne szarpnięcie karabinu wokół długiej osi i zmniejsza celność. Montuje się łożyska i odpowiednio smaruje, żeby efekt skręcania jak najmniej odczuwalny.

Dzielona sprężyna ma 2 sprężyny naprzeciw skrętne, co powoduje, że skręcanie (przekaszanie) karabinu podczas strzału się znosi.

Minusem tego rozwiązania jest mniej zwojów całej długości sprężyny, które pracują na strzał i trzeba taką dzieloną sprężynę bardziej wysilić, by dawała równe energie jak pojedyncza.
Dodatkowo prowadnica jest na obu końcach, co w przypadku przedniej prowadnicy prowadzi do zwiększenia masy zespołu z tłokiem.

Co lepsze, to jak dyskusja czy lepsza benzyna czy diesel w aucie.
W jednym i drugim przypadku wszyscy będą mieli większa rację. 8)
Daystate Mk3 FT + LS
Był H55 + Walther 3-9x40AO
ODPOWIEDZ