Witam serdecznie użytkowników tego forum.
Zapewne jak wielu z was lektura tematów z tego miejsca (no i jeszcze jednego ) pomogła mi w wyborze tytułowego sprzętu.
Droga do Hw 77 zaczęła się od posiadanej kiedyś BMK-19 , poprzez Hatsana 99 z krzywą lufą i wgniecioną po drodze osadą poprzez męki związane z decyzją co będzie dalej. Do tego oczywiście doszedł fakt zwielokrotnienia budżetu no ale po zaciśnięciu pasa wyprzedaży kilku gratów, ugłaskaniu kobiety udało się...
Jest w końcu MOJA HW77 w nowej ślicznej osadzie
Wiatrówka jest świetnie wykonana, ogólnie dobrze mi leży ale jak to bywa i w tym przypadku w beczce miodu pojawiła się łyżka dziegciu...
Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim w wiatrówce. Na stalowym korpusie tuż za miejscami do kołków stopujących jest "rysa" która okala cały korpus.
"Rysa" ta jest wyczuwalna pod palcami i znajduje się również wewnątrz frezowania. Na żywo wygląda to jakby korpus był niemal idealnie ucięty i potem ponownie sklejony.
Jak to zauważyłem mam to cały czas przed oczami i pojawił się pewien niesmak ,znowu coś i to za taką kasę, a nie wygląda to fajnie ...
Tutaj pojawia się pytanie do forumowiczów: co to jest?
Czy to błąd fabryczny , czy może HW wprowadziło jakieś modyfikacje i korpus jest może skręcany ?! Czy tak po prostu ma być? Dodam tylko że wcześniej ani tego modelu ani bliźniaczej pod względem systemu 97 w rękach nie miałem.
Wiatrówka przyszła dzisiaj i nie wiem co mam o tym myśleć. Nie chciałbym pewnego dnia zobaczyć rozdzielonego korpusu ...
Z góry dziękuję za pomoc i zainteresowanie
Krzysztof
Najnowszy nabytek HW77 i zdziwienie . Cięty korpus ?
To mój pierwszy post więc i ja witam wszystkich forumowiczów.
Tak ma być, jakoś tłok i sprężynę trzeba do wiatrówki włożyć.
Ty masz film jak to jest zrobione:
http://www.youtube.com/watch?v=4mwpkwKViTw
Tak ma być, jakoś tłok i sprężynę trzeba do wiatrówki włożyć.
Ty masz film jak to jest zrobione:
http://www.youtube.com/watch?v=4mwpkwKViTw
Slavia 631
Hw-97k
Hw-97k
Trochę mi wstyd... ale dzięki za odpowiedź.Wojtek_E pisze:To mój pierwszy post więc i ja witam wszystkich forumowiczów.
Tak ma być, jakoś tłok i sprężynę trzeba do wiatrówki włożyć.
Ty masz film jak to jest zrobione:
http://www.youtube.com/watch?v=4mwpkwKViTw
Zbyt mocno pamiętałem moją BMK-19 gdzie aby odsłonić wnętrze wybijało się 1 stalowy
bolec w celu uwolnienia korka .
A wystarczyło przyjrzeć się temu co było tuż po okiem...
Zwalę to na emocje związane z nowym nabytkiem
Pozdrawiam
Temat do zamknięcia
i ma tak od zawsze a przynajmniej od 89 bo moje 77 też tak miało a teraz muszę cię zasmucić bo jeżeli złapiesz bakcyla a już go masz bo jesteś na etapie hw77
za rok będziesz szukał czegoś lepszego ,na początek będziesz myślał o tx-ie potem pro-sporcie i zdasz sobie sprawę ,że się nie opłaca bo to nie będzie jakiś wielki skok jakościowy i zaczniesz szukać pcp , ja już szukam
za rok będziesz szukał czegoś lepszego ,na początek będziesz myślał o tx-ie potem pro-sporcie i zdasz sobie sprawę ,że się nie opłaca bo to nie będzie jakiś wielki skok jakościowy i zaczniesz szukać pcp , ja już szukam
slavia 622
bsa mercury
fwb p70 ft
daystate mk4 is
bsa mercury
fwb p70 ft
daystate mk4 is