Crosman pointed

Czyli to, co najważniejsze obok wiatrówki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
irak
Posty: 1590
Rejestracja: 16 kwie 2007, 9:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: irak » 11 sie 2010, 8:06

Co to jest Pointed Premium? Czy nie kupiłeś przypadkiem czegoś z serii Crosman Premier?
Rozbrojony :), teraz IPSC Action Air. Lecę w kulki :P

Stedke
Posty: 47
Rejestracja: 25 maja 2010, 14:56
Lokalizacja: ZG Slaughter

Post autor: Stedke » 12 sie 2010, 12:42

pershi pisze:Można prosić o zdjęcia w/w śrutu?
Jasne żetak,tylko muszę dojść do tego jak ją wkleić.
Chyba że mogę podesłać na @ :)
Pozdr
Kebab 95 QT+Alchemik+PP

+ coś tam do www.longshot.pl :)

Awatar użytkownika
pershi
Posty: 324
Rejestracja: 13 lip 2009, 11:19
Lokalizacja: a stąd

Post autor: pershi » 12 sie 2010, 14:00

Zdjęcie najpierw wgrywamy np. na fotosik.pl a następnie w swojej wypowiedzi na forum wklejamy link do zdjęcia.

Instrukcja pod adresem:

http://e-tawerna.pl/viewtopic.php?t=5752
DE + UK + PL(JP)

Awatar użytkownika
martiusx
-#LOK_KST
-#LOK_KST
Posty: 871
Rejestracja: 03 sie 2008, 18:02
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: martiusx » 12 sie 2010, 19:29

Jeśli grzybek, to opcje dość proste - jedyny taki śrut robiony przez Crosmana to Premier FT 7.9 grain, albo 10.5, czyli też zwany Ultra Magnum.
Jeśli tak - rewelka, dobra zamiana, te dwa Premiery to liga wyżej od niezłego skądinąd do niedawna Pointed.
Daj namiar na sklep, zwłaszcza jeśli cena jak za Pointed :) .

Stedke
Posty: 47
Rejestracja: 25 maja 2010, 14:56
Lokalizacja: ZG Slaughter

Post autor: Stedke » 12 sie 2010, 22:05

Pany,nie idzie mi wklejanie tych fot,walcze,walcze i nic :/ :nie:
Jak ktoś będzie uprzejmy i się podejmie wklejenia fotki nie ma sprawy (Kornel-KM88 :hm: )
Kebab 95 QT+Alchemik+PP

+ coś tam do www.longshot.pl :)

Awatar użytkownika
KM88
Posty: 1979
Rejestracja: 24 wrz 2006, 9:42
Lokalizacja: Zielona Góra/Wrocław

Post autor: KM88 » 12 sie 2010, 23:43

no to wyślij mi je na maila
"...Mądrością moją jest karabin, i klinga ukochanej szabli..."
H80 Custom Leapers 3-9x32,
HW40,Orlik
Obrazek

Awatar użytkownika
108
Moreratorzy globalni
Moreratorzy globalni
Posty: 4689
Rejestracja: 17 sie 2010, 15:15
Lokalizacja: Zdolny Śląsk

Post autor: 108 » 15 wrz 2011, 14:47

Witam
Dziś doszła paczka z Crosmanem Premier Super Point 4,5. Skusiłem się bo Crosman zawsze sprawdzał sie w strzelaniu z HTS-a. Premiera miałem na samym poczatku, wraz z karbinkiem kupiłem 2 paczki UM i HP. Na tych śrutach stawiałem pierwsze kroki, potem pojawiła się tańsza wersja czyli pointed i tak juz u mnie został ( robi za rezerwowy i zawsze mam 1 pakę pod ręką).
Po rozpakowaniu paczki oczywiscie szybki "luken" co jest w środku.

Obrazek

Obrazek
W paczce 500 szt.(?) nie liczyłem bo szkoda czasu ale jakoś tak mało tego :hm:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wykonanie jak to w Crosmanie ale za 29 zł powinno być lepiej ( hahaha miałem pełna świadomość co biore i do czego będę porównywał ;) Bardzo ciasno wchodzi do portu.
Nie mam żadnej tarczy ale udało mi się puknąć z 20 sztuk do butelki 0,3 z na ok 50m. (potem żona mówi ze na takie grzyby sie nie umawiała :lol:) Weszły wszystkie ale do kapsla po frugo na 35 m nie było tak słodko na 10 weszło 5 (siedzaca). Mam wrażenie ze na strzelnicy byłoby troczkę inaczej no i pewnie trzeba by troche popykac żeby powiedzieć więcej. Moze w niedzielę się uda chyba że żona urodzi i karabinek trafi na razie w kąt.(ale nie za długo :lol: )

Awatar użytkownika
Cortez
-#e-hft1
-#e-hft1
Posty: 2559
Rejestracja: 11 lut 2008, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cortez » 15 wrz 2011, 15:50

U mnie ten śrut robi TOTALNY siewnik, co pokazałem na fotkach w "testach". :maruda:
Daystate Merlyn S + Nitrex 3-9x42/SS 10x42

Awatar użytkownika
108
Moreratorzy globalni
Moreratorzy globalni
Posty: 4689
Rejestracja: 17 sie 2010, 15:15
Lokalizacja: Zdolny Śląsk

Post autor: 108 » 15 wrz 2011, 18:48

Pierwsze wrażenie jest nie najlepsze. Zobaczymy jak to będzie z poduchą i do tego na osi. :hm:

Awatar użytkownika
kaczor24
Posty: 72
Rejestracja: 19 gru 2009, 13:38
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kaczor24 » 16 wrz 2011, 10:11

Miałem Crosmanem Premier Super Point 4,5 ale ciężko wchodził w port ładowania na wcisk dosłownie (H90 ,TX) był bardzo niecelny wiec go dałem koledze żeby miał czym walić w puchy. Ogólnie szkoda kasy na ten wynalazek.
S400+Hawke Varmint II
Był:
AA TX200 MK3 by Hogan+Laepers 6x24-50 AO
H90QT i Laepers 3x9-32 AO

Awatar użytkownika
108
Moreratorzy globalni
Moreratorzy globalni
Posty: 4689
Rejestracja: 17 sie 2010, 15:15
Lokalizacja: Zdolny Śląsk

Post autor: 108 » 18 wrz 2011, 16:55

Nie miałem drukowanej tarczy ale w bagazniku znalazłem 2 stare dyplomy żony. Brak tez było długopisu ale zapalniczka i patyczek dały rade by wegielkiem narysować jakieś tam krzyże, wystarczy by pokazać co "potrafi" Super Point. Miejsce strzelania to leśna droga, zero wiatru, odległość ok. 40-45 metrów, pozycja siedzaca(brak stolika wiec za podpore robiło kolano) Dla porównania miałem przy sobie Crosmana Wadcutter czyli poprostu płaski (zabrałbym jeszcze Pointeda i Waco Olimpic szpic jako najbardziej zblizone ale żona zaczeła stękać co w 9 mieiącu ciązy moze przyprawić o dreszcze więc nie marudziłem juz wiecej) Strzelane Turcar HTS+ Leapers [GIS] 3-9x32 AO MD
Super Point
Obrazek
Obrazek
Jak widać na "tarczy" nie wyglada to dobrze, jak ktoś juz tu na forum zauwazył, Super Point to tylko chwyt marketingowy. Potwierdzam w 100 % .
Obrazek
Obrazek
Crosman Wadcutter jest przeznaczony na krótszy dystans ale i tak wypadł lepiej od SP ( ta sama odległość)
Strzelam rekreacyjnie ale lubie tez miec jakiś dobry wynik na tarczy, jednak z Premier Super Point na pewno go nie zobaczę.

Awatar użytkownika
Sandacz
Posty: 103
Rejestracja: 25 gru 2012, 16:13
Lokalizacja: okolice Olesna

Post autor: Sandacz » 09 mar 2013, 18:18

Sorki, że odświeżam ;/

Jak jest z tym nowym Crosman Pointed - warto ???
Hatsan 90 STG SAS QT 4,5mm + Alchemik + PP 3-9x40 ao

Awatar użytkownika
Qbuś
-#zasłużony
-#zasłużony
Posty: 5348
Rejestracja: 28 paź 2007, 15:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Qbuś » 09 mar 2013, 19:54

Troszkę inny kształt w środku "kielicha", różnicy w "strzelaniu" nie stwierdziłem :) .
Czas na małe "conieco" :D .(Już nie mam Hatsana :( ) Ale mam "UZI" i spaliłem Roberta chinkę "Magnum" Obrazek !

Goldberg
Posty: 18
Rejestracja: 07 maja 2013, 10:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Goldberg » 10 maja 2013, 9:00

Panowie orientujecie sie może czy cros ma cos podobnego w ofercie jak H&N - czyli tester - i w tym wypadku 5/6 "fiolek" śrutu (30/40 sztuk kazda) rożnych odmian.
Ot cos takiego;
Obrazek

Awatar użytkownika
Mamutowicz
-#Admini
-#Admini
Posty: 3546
Rejestracja: 02 paź 2011, 14:07
Lokalizacja: Rajcza / Thurcroft

Post autor: Mamutowicz » 10 maja 2013, 13:24

Sebastian Nikiel
Nie zmarnuj 1% podatku

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości