Pierścień poliamidowy tłoka w h125
Pierścień poliamidowy tłoka w h125
zastanawiam się żeby zrobić poliamidowy pierścień tłoka zamieszczonego na zdjęciu, aby metal tłoka nie tarł o cylinder ... chce to zrobić tak jak narysowałem.
Czy ktoś robił coś podobnego na tego typu tłokach ? chodzi mi o jakieś praktyczne doświadczenia. czy szerokość 5mm i głębokość 1 mm wytoczonego rowka będzie odpowiednia ?
http://lh4.ggpht.com/_ZmCh77FQaUI/Swk7o ... /aaaaa.jpg
dodam jeszcze ze luz tłok-cylinder jest jakieś 0,3 mm
Czy ktoś robił coś podobnego na tego typu tłokach ? chodzi mi o jakieś praktyczne doświadczenia. czy szerokość 5mm i głębokość 1 mm wytoczonego rowka będzie odpowiednia ?
http://lh4.ggpht.com/_ZmCh77FQaUI/Swk7o ... /aaaaa.jpg
dodam jeszcze ze luz tłok-cylinder jest jakieś 0,3 mm
Trzeba przeciąć po skosie.zander51 pisze:przecinałeś go żeby włożyć , czy da rade na gorąco ? jak przecinałeś to kleiłeś czy jak zamocowałeś ?
Racja. Dodatkowo docisną go ścianki cylindra. Ja u siebie wkleiłem trzema mikroskopijnymi kroplami ciamoakrylu w żelu.Pomaga przy montażu i ostatecznym dopasowaniu. Ertalit na gorąco się odkształci.Mein Gott pisze:pierścień przecięty, nie jest mocowany, bo po co. po prostu siedzi w rowku
Z opinią jest jak z dziurą w du..ie-każdy ma swoją.
Witam Pershi
Niektórzy robią dwa pierścienie ;przedni i tylny.
Głębokość kanału pod pierścień 1mm, wystarczy w zupełności (głębszy może osłabić cylinder ,i to w najbardziej newralgicznym miejscu)
Średnica wew. cylindra w hatsanach od modelu 55 do 95 to 27mm.Po wycięciu kanału w tłoku ,mierzysz średnicę i już widzisz ile ci brakuje do owych 27 mm-i to jest grubość twojego pierścienia
Ps .
Zdjęcia tłoka ,z pierścieniem wiodącym masz w temacie -Hatsan95....
Oczywiście .Można w każdej wiatrówce z tłokiempershi pisze:Czy podobny patent można zastosować w H70?
Niektórzy robią dwa pierścienie ;przedni i tylny.
Ja zrobiłem szerokości 4 mm ,można 5mm,w hatsanie nie więcej !!!pershi pisze:Jeżeli tak, to ma ktoś jakieś sugestje co do wymiarów?
Głębokość kanału pod pierścień 1mm, wystarczy w zupełności (głębszy może osłabić cylinder ,i to w najbardziej newralgicznym miejscu)
Średnica wew. cylindra w hatsanach od modelu 55 do 95 to 27mm.Po wycięciu kanału w tłoku ,mierzysz średnicę i już widzisz ile ci brakuje do owych 27 mm-i to jest grubość twojego pierścienia
Tak jak bez pierścienia -odrobina smaru molibdenowego w miejscu styku (pracy) tłoka (pierścienia) z wnetrzem cylindra.pershi pisze:No i jak wygląda smarowanie połączenia pierścień a ścianki cylindra?
Ertalit chyba najlepszy .Z ertalitów ponoć najlepszy jest żółty -duży współczynnik poślizgowy .Ja zrobiłem z białego (też śmiga jak szatan)Pierścienie robi się też z brązu (fosforobrązu).pershi pisze:No i już ostatnie pytanie: Jaki inny materiał można zastosować na wykonanie pierścienia?
Ps .
Zdjęcia tłoka ,z pierścieniem wiodącym masz w temacie -Hatsan95....
Z opinią jest jak z dziurą w du..ie-każdy ma swoją.
-
- -#nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 maja 2018, 8:10
Re: Pierścień poliamidowy tłoka w h125
Czy ktoś mi podpowie gdzie można dorobić taki pierścień, chodzi mi o namiar na konkretną osobę lub firmę