Obrazek

"Przegląd" wiatrówki

ODPOWIEDZ
magnum44
Posty: 26
Rejestracja: 31 lip 2009, 23:54

"Przegląd" wiatrówki

Post autor: magnum44 »

Witam.
Z pewnego forum dowiedziałem się że moja wiatrówka(Ranger 3) to inaczej Hatsan.Mój problem polega na tym że chciałbym przywrócić wiatrówke do ładu po dosć długim okresie nie używalnosci.Dodatkowo chciałbym zakupić jakąs lunete bo urwało mi się pokrętło od regulacji szczerbinki.Nie bede ukrywał że jestem laikiem i chciałbym aby ktos obeznany doradził mi jaką kupić lunete(najlepiej najtańszą dobrą bo ta wiatrówka i tak chyba niewiele jest warta) i jakis uniwersalny smar.Prosiłbym od razu o linki do tych produktów.
Awatar użytkownika
Kilan
Posty: 1321
Rejestracja: 22 mar 2008, 10:15
Lokalizacja: Rypin

Post autor: Kilan »

W dziale wiatrówki hatsan są tematy przyklejone:
- HATSAN MODELE - aby z grubsza stwierdzić czy ten Ranger to kopia któregoś modelu Hatsana;

Jak już potwierdzisz przypuszczenia (sam nie mam pojęcia - mógłbyś foto swojej plujki zamieścić!!) to w przylkejonych dalej masz to:
- Rozbiórka Hatsana na czynniki pierwsze.
- H70 & Tuning - Poprawiamy fabrykę;
- Smarowanie i konserwacja;
- Jak bezstresowo oddzielić spust od systemu w Harrym;
- ZMNIEJSZENIE ODRZUTU W HATSANIE


Gotowych linków nie podałem celowo - zapoznaj się z grubsza z forum i czytaj. Jeśli Twój Ranger to faktycznie kopia hatsana, to informacje zawarte na tym forum z całą pewnością bardzo Ci pomogą.
Pozdrawiam

PS Co do lunety mamy tu calutki dział optyka - tam jest opisane co, z regóły, nie rozsypuje się na Harym.
Kandar CP1, Beeman PCA, umarex fusion, fwb300s uni, tx200mk3
magnum44
Posty: 26
Rejestracja: 31 lip 2009, 23:54

Post autor: magnum44 »