"Przegląd" wiatrówki
"Przegląd" wiatrówki
Witam.
Z pewnego forum dowiedziałem się że moja wiatrówka(Ranger 3) to inaczej Hatsan.Mój problem polega na tym że chciałbym przywrócić wiatrówke do ładu po dosć długim okresie nie używalnosci.Dodatkowo chciałbym zakupić jakąs lunete bo urwało mi się pokrętło od regulacji szczerbinki.Nie bede ukrywał że jestem laikiem i chciałbym aby ktos obeznany doradził mi jaką kupić lunete(najlepiej najtańszą dobrą bo ta wiatrówka i tak chyba niewiele jest warta) i jakis uniwersalny smar.Prosiłbym od razu o linki do tych produktów.
Z pewnego forum dowiedziałem się że moja wiatrówka(Ranger 3) to inaczej Hatsan.Mój problem polega na tym że chciałbym przywrócić wiatrówke do ładu po dosć długim okresie nie używalnosci.Dodatkowo chciałbym zakupić jakąs lunete bo urwało mi się pokrętło od regulacji szczerbinki.Nie bede ukrywał że jestem laikiem i chciałbym aby ktos obeznany doradził mi jaką kupić lunete(najlepiej najtańszą dobrą bo ta wiatrówka i tak chyba niewiele jest warta) i jakis uniwersalny smar.Prosiłbym od razu o linki do tych produktów.
W dziale wiatrówki hatsan są tematy przyklejone:
- HATSAN MODELE - aby z grubsza stwierdzić czy ten Ranger to kopia któregoś modelu Hatsana;
Jak już potwierdzisz przypuszczenia (sam nie mam pojęcia - mógłbyś foto swojej plujki zamieścić!!) to w przylkejonych dalej masz to:
- Rozbiórka Hatsana na czynniki pierwsze.
- H70 & Tuning - Poprawiamy fabrykę;
- Smarowanie i konserwacja;
- Jak bezstresowo oddzielić spust od systemu w Harrym;
- ZMNIEJSZENIE ODRZUTU W HATSANIE
Gotowych linków nie podałem celowo - zapoznaj się z grubsza z forum i czytaj. Jeśli Twój Ranger to faktycznie kopia hatsana, to informacje zawarte na tym forum z całą pewnością bardzo Ci pomogą.
Pozdrawiam
PS Co do lunety mamy tu calutki dział optyka - tam jest opisane co, z regóły, nie rozsypuje się na Harym.
- HATSAN MODELE - aby z grubsza stwierdzić czy ten Ranger to kopia któregoś modelu Hatsana;
Jak już potwierdzisz przypuszczenia (sam nie mam pojęcia - mógłbyś foto swojej plujki zamieścić!!) to w przylkejonych dalej masz to:
- Rozbiórka Hatsana na czynniki pierwsze.
- H70 & Tuning - Poprawiamy fabrykę;
- Smarowanie i konserwacja;
- Jak bezstresowo oddzielić spust od systemu w Harrym;
- ZMNIEJSZENIE ODRZUTU W HATSANIE
Gotowych linków nie podałem celowo - zapoznaj się z grubsza z forum i czytaj. Jeśli Twój Ranger to faktycznie kopia hatsana, to informacje zawarte na tym forum z całą pewnością bardzo Ci pomogą.
Pozdrawiam
PS Co do lunety mamy tu calutki dział optyka - tam jest opisane co, z regóły, nie rozsypuje się na Harym.
Kandar CP1, Beeman PCA, umarex fusion, fwb300s uni, tx200mk3
Mój ranger to czyli 35.A co do tematów to czytałem,bardzo ładnie wszystko opisane więc niczego nie powinienem zepsuć.Co do linków to chciałem tylko do sklepów z lunetą i ze smarem.Smar jakis uniwersalny,jeden do wszystkiego.To samo z lunetą,za wiatrówke dałem chyba z 600zł więc nie będe kupował lunety za 400
@edit
Co myslicie o tej lunecie i o tym smarze kierowałem się opiniami i ceną,jak wspominałem nie chce kupować lunety która będzie droższa od wiatrówki
@edit
Co myslicie o tej lunecie i o tym smarze kierowałem się opiniami i ceną,jak wspominałem nie chce kupować lunety która będzie droższa od wiatrówki
-
- Posty: 371
- Rejestracja: 21 sty 2007, 10:57
- Lokalizacja: tuszyn
Idź do sklepu motoryzacyjnego i poproś o smal molibdenowy lub do przegubów. Nie dość że kupisz tanio, to i dobrze. Następnie poczytaj to: http://kanciapka.cba.pl/index.php?str=Smarowanie#Art