Obrazek

H70 & Tuning - Poprawiamy fabrykę

ODPOWIEDZ
rifleman

Post autor: rifleman »

Jak już uparliście się na ten smar silikonowy, to stosować go na uszczelkę jak molibdenowy.
Tzn, rozprowadzić i wytrzeć do sucha, żeby został sam film.
Mój błąd, na połączenia metal-guma można stosować. :bobas:
Awatar użytkownika
pershi
Posty: 324
Rejestracja: 13 lip 2009, 11:19
Lokalizacja: a stąd

Post autor: pershi »

rifleman pisze:Tzn, rozprowadzić i wytrzeć do sucha, żeby został sam film.
Otóż to.
DE + UK + PL(JP)
Awatar użytkownika
Mlodyferel
Posty: 1050
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:41
Lokalizacja: Jasło/Zarzecze
Kontakt:

Post autor: Mlodyferel »

Pytanko.. co można zrobić żeby maxymalnie wyciszyć harrego ?? czy jest jakiś patent na wyciszenie mechanizmów ?? poza pierścieniem ślizgowym ??
B,C,C+E,KW....
Zamienił stryjek ... Karabin na kółko :hm:
Awatar użytkownika
Piterson Power
Posty: 70
Rejestracja: 10 lip 2009, 21:44
Lokalizacja: Płock

Post autor: Piterson Power »

Można wyciszyć pracę pazura w spuscie QT. Mi się to udało.Wkleiłem pasek gumy o odpowiedniej wysokości do korka i pazur zamiast uderzać po zwolnieniu w kapelusz prowadnicy uderza w gumę i jest CICHO :killer5:
Hw 97k New Hogan + Leapers UTG 3-12x40 AO R/G
Szymqers
Posty: 555
Rejestracja: 24 lut 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa/Mokotów

Post autor: Szymqers »

Właśnie skończyłem tuning swojego hatsana i zauważyłem że naciągania sprężyny już w ogóle nie słychać, za to sam wystrzał jest bardzo głośny i mocno kopie.
Użyłem zestawu od Alchemika.
Możliwe że wiatrówka diesluje, bo wątpię czy odrzut po tuningu byłby tak duży...???
Hatsan 80 + Alchemik tuning + PP 3-9x40 AO
Awatar użytkownika
Koval
-#LOK_KST
-#LOK_KST
Posty: 2086
Rejestracja: 17 cze 2006, 1:46
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Koval »

Jak bardzo głośno to diesel. Oddaj kilka strzałów w krótkim czasie i zobacz czy będzie z lufy wydobywał się niebieskawy dymek , zapach spalonego smaru/oleju też będzie wyraźny.
Pozdrawiam.
Robert
Diana 60, AR2079B PCP, Webley Raider, HW-100, AA EV2 + kilka szkiełek lepszych i gorszych
Szymqers
Posty: 555
Rejestracja: 24 lut 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa/Mokotów

Post autor: Szymqers »

No właśnie dymu nie widzę, zapach leciutko da się wyczuć....
możliwe że coś źle po prostu złożyłem czy coś??
Hatsan 80 + Alchemik tuning + PP 3-9x40 AO
rifleman

Post autor: rifleman »

Jakie masz napięcie wstępne sprężyny? :hm:
Sprawdź też uszczelkę lufy. Trzecia opcja to uszkodzenie uszczelki tłoka przy montażu. :?
Awatar użytkownika
eclip2
Posty: 1234
Rejestracja: 09 lis 2007, 21:46
Lokalizacja: Kostry/Lubelskie

Post autor: eclip2 »

Szymqers pisze:możliwe że coś źle po prostu złożyłem czy coś??
Mogłeś za dużo smaru napaćkać ;)
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
Szymqers
Posty: 555
Rejestracja: 24 lut 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa/Mokotów

Post autor: Szymqers »

rifleman pisze:Jakie masz napięcie wstępne sprężyny? :hm:
Sprawdź też uszczelkę lufy. Trzecia opcja to uszkodzenie uszczelki tłoka przy montażu. :?
Napięcie wstępne sprężyny nie jest zbyt duże, uszczelka lufy jest 100% OK. a uszczelka tłoka... nie wiem, sprawdzę dopiero po szkole...

eclip2. pisze:Mogłeś za dużo smaru napaćkać
na co?? na uszczelkę??
Awatar użytkownika
eclip2
Posty: 1234
Rejestracja: 09 lis 2007, 21:46
Lokalizacja: Kostry/Lubelskie

Post autor: eclip2 »

Szymqers pisze:na co?? na uszczelkę??
Na cokolwiek. Wystarczy, że smar jakimś cudem dostanie się do komory sprężania.
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
Awatar użytkownika
snajper1986
Posty: 272
Rejestracja: 09 sty 2010, 11:35
Lokalizacja: Zawoja

Post autor: snajper1986 »

Ja stawiam na to ,ze oddasz ok 15/20 strzałów i ucichnie ;)
-Do komory sprężania nie aplikuje się więcej jak 3 krople smaru sprężarkowego.

-Gdyby uszkodzona była uszczelka tłoka kop wyraźniejszy byłby do przodu , uszkodzenie zmniejszyło by poduszkę powietrzną.

co do kopa (w tył) to pełną masz kolbę???
i nie napakowałeś czasem jakichś uszczelek / podkładek na i za prowadnicę??? co zwiększyło by napięcie sprężyny???

[ Dodano: Sro 31 Mar, 2010 00:33 ]
eclip2. pisze:Na cokolwiek. Wystarczy, że smar jakimś cudem dostanie się do komory sprężania.
święte słowa;)

Założę się ,że wystrzał wtedy będzie dorównywać broni palnej ;)
Szymqers
Posty: 555
Rejestracja: 24 lut 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa/Mokotów

Post autor: Szymqers »

snajper1986, na prowadnice mam tylko to, co dał mi Alchemik, nic więcej nie pakowałem.

EDYTA:
Wiem że jest taki temat, ale przybliżcie mi czego nie powinienem smarować, bo tam jest dosyć ogólnie to wyjaśnione.
Awatar użytkownika
eclip2
Posty: 1234
Rejestracja: 09 lis 2007, 21:46
Lokalizacja: Kostry/Lubelskie

Post autor: eclip2 »

Szymqers pisze:Wiem że jest taki temat, ale przybliżcie mi czego nie powinienem smarować, bo tam jest dosyć ogólnie to wyjaśnione.
Nie powinieneś smarować tłoka i ścianki cylindra. Sprężynę i prowadnicę tylko lekko (np. warstwa nałożona pędzelkiem). Pamiętaj, aby komora sprężania była czysta i sucha.
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
Szymqers
Posty: 555
Rejestracja: 24 lut 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa/Mokotów

Post autor: Szymqers »

Dzięki,
zobaczę i poprawię jbc.

[ Dodano: Czw 01 Kwi, 2010 21:26 ]
Rozłożyłem wiatrówkę, wyczyściłem jeszcze raz tłok, uszczelkę i ściany cylindra oraz zdjąłem po 1 podkładkę z prowadnic, jest tak samo.
Uszczelka jest w super stanie.
Może ja po prostu panikuję czy coś, ale widziałem filmiki na których te maszynki pracowały o niebo ciszej...
ODPOWIEDZ