Obrazek

Hatsan 90 wątpliwość (problem ?) ze sputem QT i nie tylko

ODPOWIEDZ
ismart
Posty: 4
Rejestracja: 13 wrz 2016, 21:17
Lokalizacja: Śląsk

Hatsan 90 wątpliwość (problem ?) ze sputem QT i nie tylko

Post autor: ismart »

Witam,

na wstępie pragnę poinformować, że wiatrówki są moim nowym hobby i jestem zielony praktycznie we wszystkich sprawach z tym związanych.

Na swoją pierwszą wiatrówkę wybrałem Hatsana 90 STG SAS QT, co wiele osób poleca. Mam odnośnie niego kilka pytań.

Wystrzelałem z tego karabinka ok. 50 śrucin i zauważyłem mały problem (przynajmniej wydaje mi się to problemem). Spust rusza się bardzo lekko na boki (jest jakby luźny). Oczywiście są to odchylenia w granicach 1,5-2,5 mm względem położenia prawidłowego, ale, gdy strzelałem z innej wiatrówki nie zauważyłem tego.

Czy jest to normalne? A może to kwestia regulacji, dokręcenia jakiejś śrubki? Wiatrówka jest nowa, więc mogę ją reklamować w razie potrzeby.

Oprócz głównego wątku:
-Czy wata jest dobra do wypełnienia obciążonej kolby czy może lepiej użyć wełny mineralnej, albo pianki do pakowania, a może innych? (chodzi mi m. in. o to czy ciężarek po jakimś czasie nie będzie latać.
-Czy dam sam radę zrobić tuning tzn. poprawki po fabryce? Jeśli tak to gdzie najlepiej kupić części?

Wiem, że można wysłać np. do Cekaus, ale wolałbym oszczędzić trochę i przy okazji samemu się czegoś nauczyć, chyba, że jest to bardzo trudne.

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi i zrozumienie.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2016, 19:31 przez ismart, łącznie zmieniany 1 raz.
Leon1982
Posty: 14
Rejestracja: 25 sie 2016, 21:25
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Leon1982 »

Też jestem nowy ale o ruszającym się języku spustu można przeczytać na forum. To norma w tych sprzętach. Rozwiązaniem są podkładki. Właśnie dzisiaj miałem założyć ale mi jedna pękła. Ja wypełniłem watą i śrubami M8 z nakrętkami. Póki co jest dobrze. Jak zacznie latać to wymienię watę. To akurat mały problem.