Sprężyna gazowa Vortex
Nie wiem co to jest szybka seria, ale test Vo na początku tematu nie był robiony z przerwami, jedyny czas dzielący kolejne strzały to czas potrzebny na załadowanie kolejnego śrutu. Bez spadków energii... Generalnie stawiam na co innego niż spadek ciśnienia w układzie Vortexa.Terni pisze:ż Zmierzone przeze mnie w szybkiej serii vo: 321; 294; 256; 221; 210.
Proponujesz karabinki "napędzane" energią spalania oleju ?Terni pisze:
Wniosek z tego taki, że to nie odpowiednia uszczelka do diesla. Można zastosować z takiego materiału jak w silniku
W sumie całkiem dobry pomysł... kanister z ropą pod pachę i można iść postrzelać .. tylko musisz jakoś zadbać , zeby norme EURO5 karabinek spełniał...
hatsan 200 Alchemik inside - PP 3-9x42 AO
Kolego Terni
Czytając Twoje wypowiedzi człowiek może dojść do wniosku że zamiast uszczelki np. Zepto czy Cekausowej należy wykonać uszczelkę no właśnie, z czego. Z metalu?
Efekt dizlowania powstaje jak się źle nasmaruje wiatrówkę i tyle.
Ani mniej ani więcej.
Wiatrówka to nie silnik, smarowanie musi być delikatne.
Do tego, śrut smarujemy na pewno nie dla tego aby mieć disla.
Najpierw śrut myjemy, ważymy a dopiero potem napierujemy.
Dodatkowo, od kiedy to guma (oringi) jest bardziej trwała niż metal (sprężyna).
Założyłeś vortexa, ok, super.
Ale proszę - nie dorabiaj ideologii do swoich teorii.
Czytając Twoje wypowiedzi człowiek może dojść do wniosku że zamiast uszczelki np. Zepto czy Cekausowej należy wykonać uszczelkę no właśnie, z czego. Z metalu?
Efekt dizlowania powstaje jak się źle nasmaruje wiatrówkę i tyle.
Ani mniej ani więcej.
Wiatrówka to nie silnik, smarowanie musi być delikatne.
Do tego, śrut smarujemy na pewno nie dla tego aby mieć disla.
Najpierw śrut myjemy, ważymy a dopiero potem napierujemy.
Dodatkowo, od kiedy to guma (oringi) jest bardziej trwała niż metal (sprężyna).
Założyłeś vortexa, ok, super.
Ale proszę - nie dorabiaj ideologii do swoich teorii.
Life is brutal, and full of zasadzkas
and sometimes kopas w dupas
and sometimes kopas w dupas
Wiktor, to masz więcej szczęścia niż rozumu - bez obrazy.
Temat jest o vortex a na temat smarowania wiatrówek jest oddzielny.
A jak byśmy każdemu chcieli tłumaczyć co i jak i dodatkowo takie teorie prostować to lease: ale kiedy byśmy strzelali.
Temat jest o vortex a na temat smarowania wiatrówek jest oddzielny.
A jak byśmy każdemu chcieli tłumaczyć co i jak i dodatkowo takie teorie prostować to lease: ale kiedy byśmy strzelali.
Life is brutal, and full of zasadzkas
and sometimes kopas w dupas
and sometimes kopas w dupas
hehe
Nie... wyjaśnie:
Jak sie kupi nową, wymarzoną rzecz to ja mam tak, że postepuje delikatnie, ostrożnie - nie chce nic popsuć. W serwisie powiedzieli nalać oleju do dozownika i jeżdzić - nie przejmować sie lać paliowo i jezdzic po 500km dolać oleju i dalej jeżdzić. Ja miałęm inne zdanie (lepiej sprawdzić czy wszytsko ok) ale ojciec wiadomo... No to ok, jeżdziłem i po 500km zdejmuje siedzienei a tam Tylko ile było tyle jest. Ale sie nie zatarła, ale delikatnie napewno przytarła ;/
P.S. sorki za OT to był ostatni raz
Nie... wyjaśnie:
Jak sie kupi nową, wymarzoną rzecz to ja mam tak, że postepuje delikatnie, ostrożnie - nie chce nic popsuć. W serwisie powiedzieli nalać oleju do dozownika i jeżdzić - nie przejmować sie lać paliowo i jezdzic po 500km dolać oleju i dalej jeżdzić. Ja miałęm inne zdanie (lepiej sprawdzić czy wszytsko ok) ale ojciec wiadomo... No to ok, jeżdziłem i po 500km zdejmuje siedzienei a tam Tylko ile było tyle jest. Ale sie nie zatarła, ale delikatnie napewno przytarła ;/
P.S. sorki za OT to był ostatni raz
Hatsan 90 STG SAS QT 4,5mm + Alchemik + PP 3-9x40 ao
Tak, tylko że kilka osób doznało uszkodzeń ciała jak się rozpadły. Poza tym eter był drogi i nie zyskała na popularności. Ciekawe jak często się psuła.JohnLJA pisze:Był taki wynalazek, no może nie na olej ale na eter, nazywał się HW 54 Barakuda.Proponujesz karabinki "napędzane" energią spalania oleju
HW 54 Baracuda jest na eter. Mendoza RM 600 jest na olej i działa w nieco inny sposób. W energii różnica jest duża. Na "sucho" 16J, z dieslem 36 J. Oba modele zostały przewidziane do wykorzystania diesla i popsuć się tam może coś na takiej samej zasadzie jak w broni palnej czy silniku wysokoprężnym.
A firma Sharg udostępni zgodnie z obietnicą najnowsze karabinki ?
Grupa "Beaver"
www.hftbeaver.org/hft
www.hftbeaver.org/hft
Nie wiemy jeszcze czy będzie możliwość postrzelania ale na pewno przywieziemy kilka karabinków na zawody do pomacania Zobaczymy na miejscu.
Chciałem także poinformować o nowych cenach na poniższy asortyment marki HATSAN:
Nowość 2013 HATSAN EDGE http://www.sharg.pl/advanced_search_res ... 304&y=-596
Nowość 2013 SPRĘŹYNA GAZOWA HATSAN VORTEX http://www.sharg.pl/advanced_search_res ... 304&y=-596
Myślę, że istotną informacją będzie też to że w tej chwili jesteśmy w posiadaniu sprężyn gazowych HP jak i zwykłych, fabrycznie pompowanych do energii 17J
Mamy nadzieje że te informacje Wam się spodobają
Chciałem także poinformować o nowych cenach na poniższy asortyment marki HATSAN:
Nowość 2013 HATSAN EDGE http://www.sharg.pl/advanced_search_res ... 304&y=-596
Nowość 2013 SPRĘŹYNA GAZOWA HATSAN VORTEX http://www.sharg.pl/advanced_search_res ... 304&y=-596
Myślę, że istotną informacją będzie też to że w tej chwili jesteśmy w posiadaniu sprężyn gazowych HP jak i zwykłych, fabrycznie pompowanych do energii 17J
Mamy nadzieje że te informacje Wam się spodobają
Nie sprzedajemy na forum - o towar pytaj w Twoim lokalnym sklepie