Smarowanie i konserwacja
- arturio111
- Posty: 299
- Rejestracja: 20 cze 2006, 22:37
- Lokalizacja: Police
A używałeś Tomaszu do konserwacji swojego Hatsana ten czarny smar, czy też ten brązowy, molibdenowy Surveyora? Jest między nimi jakaś różnica? Czy ten czarny też jest molibdenowy?Tomaschek30 pisze:...a od Miłka dostałem czarny jak smoła i zapach taki jak piszesz, surveyor dostał od Hogana brązowy, jestem tego na 100% pewien bo razem robiliśmy jego Hatsana :-P
Pytam się bo nie wiem czy mogę nim porzesmarować bebeszki mojej Slavii.
- arturio111
- Posty: 299
- Rejestracja: 20 cze 2006, 22:37
- Lokalizacja: Police
Dude
Molibdenowy w sklepie motoryzacyjnym obok mnie kosztuje 5zł i na pewno jest dobry do wiatrówki. Nie sądzę aby w innych sklepach kosztował więcej. więc się nie zastanawiaj. Opakowanie wystarczy na 5-6 konserwcji
[ Dodano: 2006-07-17, 21:28 ]
A kolor pewnie w zależności od producenta
Molibdenowy w sklepie motoryzacyjnym obok mnie kosztuje 5zł i na pewno jest dobry do wiatrówki. Nie sądzę aby w innych sklepach kosztował więcej. więc się nie zastanawiaj. Opakowanie wystarczy na 5-6 konserwcji
[ Dodano: 2006-07-17, 21:28 ]
A kolor pewnie w zależności od producenta
gamo pr-45, hw-35, Walther CP-88
Ja kupiłem taki smar za 8 zł też w sklepie motoryzacyjnym, smar jest marki Statoil, spora tuba, jest koloru ciemnoszarego prawie czarny z wyglądu podobny do grafitowego tylko bardziej błyszczący.
W sklepie motoryzacyjnym trzeba pytać o smar do przegubów z dwusiarczkiem molibdenu, jak pytałem po prostu o smar molibdenowy nie bardzo kapowali o co mi chodzi.
W sklepie motoryzacyjnym trzeba pytać o smar do przegubów z dwusiarczkiem molibdenu, jak pytałem po prostu o smar molibdenowy nie bardzo kapowali o co mi chodzi.
AA TX200 Mk.3 + Falcon Merlin 10 x 42 T class
Był Hatsan H80 + AGS Sapphire 4 x 40
Był Hatsan H80 + AGS Sapphire 4 x 40
Tylko, że ja już mam jakiś smar od Hogana i tylko chciałem się dowiedzieć czy jest dobryarturio111 pisze:Molibdenowy w sklepie motoryzacyjnym obok mnie kosztuje 5zł i na pewno jest dobry do wiatrówki. Nie sądzę aby w innych sklepach kosztował więcej. więc się nie zastanawiaj. Opakowanie wystarczy na 5-6 konserwcji
No czyli taki jak ten mój:Ja kupiłem taki smar za 8 zł też w sklepie motoryzacyjnym, smar jest marki Statoil, spora tuba, jest koloru ciemnoszarego prawie czarny z wyglądu podobny do grafitowego tylko bardziej błyszczący.
http://republika.pl/hatsan/Forum/OdHogana.jpg
Już wszystko jasne, dzieki chłopaki kok:
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 01 lip 2006, 20:55
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Hmmm, a mnie znów nurtuje pewne pytanie. Jako że posiadaczem "turka" stanę się najprawdopodobniej w poniedziałek bądź wtorek (oh, okrutna poczto! ) to jestem zielony jak ten szczypior na wiosnę . Mianowicie - jakie ilości smaru kłaść na poszczególne części ? Gdzie grubiej a gdzie tylko aby zwilżyć ? Bo oczywiście jak tylko przyjdzie, pyknę z niego ze dwa razy i zaraz puszczę w ruch śrubokręt lol
AA S400 Classic + BE 3200 10x40
Było: H90, QB78 i trochę szkiełek.
Było: H90, QB78 i trochę szkiełek.
Jeśli nie w poniedziałek to dopiero w środę, bo we wtorek jest świętoLuciush pisze:najprawdopodobniej w poniedziałek bądź wtorek
A na poważnie, nie wolno przedobrzyć sprężynę i prowadnicę trzeba dobrze nasmarować molibdenowym, ale nie wolno przesadzać bo smar może się dostać do komory sprężania i będziesz miał "disle" spust i zatrzask lufy w swoim Hatsanie posmarowałem pożądnie miedzianym ale też bez przesady, jedynie komory sprężania nie ruszaj, ewentualnie raz na kilkaset strzałów można wkropić troszkę oleju sprężarkowego dosłownie jedna-dwie krople, no i po każdym strzelaniu dobrze jest przetrzeć części metalowe wiatrówki szmatką leciutko zwilżoną w jakąś oliwką.
AA TX200 Mk.3 + Falcon Merlin 10 x 42 T class
Był Hatsan H80 + AGS Sapphire 4 x 40
Był Hatsan H80 + AGS Sapphire 4 x 40
Nie martw się jak pare lat temu zaczynałem przygodę z Hatsanem, tak go nasmarowałem po tuningu, że po kilku strzałach większość smaru miałem na rękach i na ubraniu a z wiatrówki strzelało się jak z dubeltówki taki był "disel" :szok:
AA TX200 Mk.3 + Falcon Merlin 10 x 42 T class
Był Hatsan H80 + AGS Sapphire 4 x 40
Był Hatsan H80 + AGS Sapphire 4 x 40
- Exterminator
- Posty: 218
- Rejestracja: 30 lip 2006, 11:22
- Lokalizacja: Puławy
Jezeli nie bedzie to potraktowane jako kryptoreklama to ja do smarowania dmuchawki uzywam smarow molibdenowego i miedziowego produkcji polskiej firmy Malwa. Informacje mozna znalezc na stronie producenta www.malwa.com.pl. Do drewnianej koby w H55 stosuje ogolnodostepne srodki do konserwacji drewna.Oksyde przecieram oliwka silikonowa.
Hatsan 75S, MP 654K, Hatsan 55S (old school), Magnum Sport G3, Haenel 311 do rebuildingu ...