Obrazek

Jaki srut dobrac.

Powtarzające się pytania dotyczące wszystkich działów technicznych.
Automatyczne czyszczenie po 14 dniach.
Lukasz1986
Posty: 24
Rejestracja: 28 kwie 2017, 8:00

Jaki srut dobrac.

Post autor: Lukasz1986 »

Witam. Jestem początkujący jeśli chodzi o strzelanie z wiatrowki. Ostatnio kupiłem hatsana strike edge (vortex), ogólnie używam srutu diablo z ostrym koncem, ale chciałem przetestować srut ciężki na dalsze odległości. Kupiłem więc Śrut HAENDLER&NATERMANN

SNIPER MAGNUM kaliber 4.5 jednak po zaladowaniu srutu zablokował na wejsciu. Nie używam go z obawy że mogło by się coś stać że sprężyna. Moje pytanie dlaczego tak się stało skoro kaliber jest ok? Jaki zatem srut jest najlepszy na dalszy dystans ?
Z góry dziękuję za odpowiedź i przypominam że dopiero zaczynam :D
Hatsan Striker Edge "początkujący"
janusz22551

Re: Jaki srut dobrac.

Post autor: janusz22551 »

Jeśli dobrze poszukasz, to znajdziesz tu sporo na temat śrutu. Ogólnie mówiąc, nie eksperymentujemy zasadniczo z wynalazkami typu SNIPER MAGNUM, a takim uniwersalnym i dobrym śrutem jest JSB. Typ i pod kalibry, to już indywidualna sprawa.
Awatar użytkownika
martiusx
-#LOK_KST
-#LOK_KST
Posty: 903
Rejestracja: 03 sie 2008, 18:02
Lokalizacja: rzeszów

Re: Jaki srut dobrac.

Post autor: martiusx »

No, żeby tak nowego kolegi od razu nie dołować - kupiony przez ciebie śrut też jest bardzo dobry.
Janusz podał ci nazwę najpopularniejszego wśród mocniej zaangażowanych w strzelectwo wiatrówkowe śrutu, najczęściej typu JSB Exact.
(bo najpopularniejszy w ogóle śrut to pewnie jakiś "Pointed z Miśkiem" albo inny dobry i tani. Teraz wszędzie te miśki. Ale nie wszystkie dobre i tanie)
Ale HAENDLER&NATERMANN walczy o twardo o miejsce na pudle wśród producentów śrutu i robi to całkiem nieźle.
Czemu więc masz problem?
Ponieważ H&N robi jeden z najtwardszych śrutów dostępnych na rynku, w dodatku często lekko nad kalibrowy.
Śruty JSB w porównaniu z H&N są jak plastelina.