Obrazek

hw95 dziwny strzał

marcinh76
Posty: 37
Rejestracja: 16 wrz 2010, 20:30
Lokalizacja: Głubczyce

hw95 dziwny strzał

Post autor: marcinh76 »

Witam
Stałem się szczęśliwym posiadaczem hw95 lux i mam taki problem... otóż co kilkanaście strzałów mam wrażenie jak bym strzelał bez śrutu.... nie wiem jak to opisać., tępy huk i śrut ląduję kilka cm. powyżej zera na tarczy…. Kolejny strzał również jest niecelny -ale już bliżej i potem strzela normalnie….. wiatrówka jest nowa, po tuningu u Hogana…..
Awatar użytkownika
Woytek
Posty: 646
Rejestracja: 15 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Woytek »

Jaki śrut? Może diesel jest? Dymek z lufy leci, czuć lekki zapach? PO strzale zajrzyj do lufy czy jest przejrzysta czy może jakaś mgiełka z gazów zostaje?
AA Pro Sport BKL DOT
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
Awatar użytkownika
Cortez
-#e-hft1
-#e-hft1
Posty: 2534
Rejestracja: 11 lut 2008, 11:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cortez »

Wygląda na diesla - jak nic. Miałem kiedyś podobnie, dwa - trzy strzały mocniejsze i głośniejsze, a potem seria poprawna. Coś się wypala i wraca do normy. Tylko ciekawe, że tak jest po Hoganie. :hm: W mojej sprężynie po powrocie od Senia, objawy takie znikły całkowicie. Nie dotykałeś się do bebechów?
Daystate Merlyn S + Nitrex 3-9x42/SS 10x42
marcinh76
Posty: 37
Rejestracja: 16 wrz 2010, 20:30
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: marcinh76 »

śrut JSB ex 4.52, dymu nie widzę ale jakby lekki zapach z komory jest... bebechów nie ruszałem...jak to disel czy sam minie po jakimś czasie...??
Awatar użytkownika
Woytek
Posty: 646
Rejestracja: 15 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Woytek »

zależy max ok 50-100 śrucin jeśli nie zniknie to trzeba ponownie do komory zajrzeć
AA Pro Sport BKL DOT
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
marcinh76
Posty: 37
Rejestracja: 16 wrz 2010, 20:30
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: marcinh76 »

Karabinek mam od może dwóch tygodni i trochę postrzelałem....wystrzelałem więcej niż 100 śrucin na pewno.... mam wrażenie, że na początku tego nie było a może byłem zbyt podniecony sprzętem i nie zauważyłem...? Zauważyłem też, że miejsce gdzie ładuje śrut i ten "dzyngiel" blokujący lufę i w ogóle to miejsce po złamaniu lufy jest lekko brudne z oliwy...
Awatar użytkownika
Woytek
Posty: 646
Rejestracja: 15 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Woytek »

marcinh76 pisze:po tuningu u Hogana….
Co obejmował tuning? Pet założony? Dzwoń chłopie do Hogana toż to on będzie wiedział najlepiej co tam majstrował i co może być powodem ewentualnego diesla.
marcinh76 pisze:jest lekko brudne z oliwy...
tam nie ma prawa być oliwy co najwyżej smar i sylikonowy olej na uszczelce (troszkę).
AA Pro Sport BKL DOT
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
marcinh76
Posty: 37
Rejestracja: 16 wrz 2010, 20:30
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: marcinh76 »

Karabinek był kupiony na Akhoby od razu z opcją tuningu, czyli było pewnie zrobione to co w opisie na stronie sklepu, czyli pet też...
Awatar użytkownika
patryk1981
Posty: 533
Rejestracja: 18 lip 2010, 16:02
Lokalizacja: DĄBROWA GÓRNICZA

Post autor: patryk1981 »

marcinh76 pisze: czyli pet też...
no co Ty ,bez przesadyzmu :)

takie rzeczy to tylko w e...
HW 97k & BUSHNELL 6-24-40 -- HOGAN ulepszył
AA -S400 MPR-FT --- VORTEX- 6-18-44
Awatar użytkownika
Woytek
Posty: 646
Rejestracja: 15 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Woytek »

marcinh76 pisze:Karabinek był kupiony na Akhoby od razu z opcją tuningu, czyli było pewnie zrobione to co w opisie na stronie sklepu, czyli pet też...
No to pisz do p. Andrzeja :) Stawiam na 90% Diesel. Aby sprawdzić czy diesluje dobry sposób to: wytrzeć chusteczką, szmatką do czysta do białości wylot powietrza z komory sprężania i po 15-20 strzałach znowu przetrzeć białą szmatką, chusteczką jeśli jest czarna to diesluje na 100%, ale zaraz po strzale dieslowym generalnie w lufie powinna być mgiełka choćby lekka.

Z drugiej strony jeśli nie diesel to strzelam teraz także exactem 4,52 i jak nic w pudełku są pod kalibrowe śruty gdzie co kilka- kilkanaście strzałów trafia się jakaś bublowata peletka, cykl wtedy jest zauważalnie inny głośniejszy, a odskok na tarczy zauważalny. Zorganizuj paczkę innego śrutu. Choćby tomitexu, który dosyć ciasno wchodzi do lufki i patrz czy dalej to samo. Więcej logicznych pomysłów nie mam. :hm:
Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 21:58 przez Woytek, łącznie zmieniany 1 raz.
AA Pro Sport BKL DOT
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
marcinh76
Posty: 37
Rejestracja: 16 wrz 2010, 20:30
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: marcinh76 »

Potestuję jeszcze, może coś się ułoży...jak nie to oczywiście będe pisał....
Awatar użytkownika
Woytek
Posty: 646
Rejestracja: 15 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Woytek »

Karabinek to nie poduszka :), jak jest za dożo smaru lub dostanie się do komory sprężania to będzie walić jak z CP :) Swój ostatnio smarowałem i rozbierałem 3x bo nie byłem zadowolony stanem komory sprężania :/ teraz jest ok.
AA Pro Sport BKL DOT
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
marcinh76
Posty: 37
Rejestracja: 16 wrz 2010, 20:30
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: marcinh76 »

Pewnie… A raczej na pewno masz rację tylko ja jeszcze nigdy nie złożyłem niczego, co wcześniej rozebrałem.... A na samą myśl, że znowu będę musiał pakować i wysyłać wiatrówkę odechciewa mi się wszystkiego… Ale widzę, że nie będę miał wyjścia, chyba że wezmę go do łóżka i położę na poduszce…
Awatar użytkownika
Woytek
Posty: 646
Rejestracja: 15 maja 2010, 19:12
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Woytek »

Tan karabinek jest do ogarnięcia tu masz jak łopatę ze zdjęciami :) http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=24026, ale napisz do AKhobby nie wiem jak z gwarancją. POzdrawiam
AA Pro Sport BKL DOT
HW 97k
Crosman 3576
Hatsan 90 custom
Awatar użytkownika
patryk1981
Posty: 533
Rejestracja: 18 lip 2010, 16:02
Lokalizacja: DĄBROWA GÓRNICZA

Post autor: patryk1981 »

Marcin ,Woytek ma racje ,ten karabinek jest praktycznie nie do zepsucia ,jestem pewien że dasz sobie z nim rade ,a satysfakcja na koniec ,gdy już wszystko będzie ładnie działać będzie nie wymierna ,w porównaniu do hatsana w kwestii skomplikowania budowy jest nie porównywalna ,więc nic się nie martw tylko działaj :)

a jeśli masz diesla ,to jest to strasznie nie zdrowe ,może paść uszczelka " spali " a w najgorszym wypadku pęknie sprężyna ,a to jest już tragedia ,jeśli czujesz że coś jest nie tak jak jak powinno ,to nie strzelaj bo szkoda karabinka .
HW 97k & BUSHNELL 6-24-40 -- HOGAN ulepszył
AA -S400 MPR-FT --- VORTEX- 6-18-44
ODPOWIEDZ