Jacek po kupnie odrestaurował sprzęt od dna i fajnie. Pięknie wykonał te robotę!
Traktuję te prace jako odskocznię po codziennej pracy czyli-hobby?
Cięcie laufen było niezbędne!
ANSCHUTZ 355
ANSCHUTZ 355
Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, 17:06 przez KAT, łącznie zmieniany 3 razy.
Pewnie, że wrzucę Marku-kłopoty z fotkami... .
[ Dodano: Pią 11 Lut, 2011 15:09 ]
FOTKA specjalnie dla Q-by a przy okazji dla Jacka.
<script src='http://img171.imageshack.us/shareable/? ... 2.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Problem osłony spustu da się rozwiązać w prosty sposób!
Uploaded with ImageShack.us
Tu Anschutz 335 w moim wydaniu 355 z dwoma zamiennymi kabłąkami... .
Wspólnie z synem doszlismy do wniosku, że najciekawiej i praktyczniej wygląda wersja "odchudzona".
JacekB odświerzył sprzęt:
<script src='http://img716.imageshack.us/shareable/? ... m.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Moja druga wersja:
<script src='http://img703.imageshack.us/shareable/? ... 0.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Następna fotka dla MARKA!
Wiele takich modyfikacji już było na forum Marku i tak na prawdę, to najbardziej cieszą właściciela pomysłu!
Kolejna wersja modyfikacji:
Uploaded with ImageShack.us
Ja cieszę się tym, że nawet 20-letni karabol może wyglądać w miarę nowocześnie.
Dla mnie najważniejsze jest to, że mimo upływu czasu mechanika jest świetna a jeśli utrzyma te 220-230 m/s (co deklarował JacekB), to będzie extra!
Nie jest to koniec zmian. Poza dopieszczaniem - jeszcze czujniki ruchu, stroboskop, czujka cofania, telewizor czy tam noktowizor jak to mówią i czujnik gazu albo jak latarka się może trafi... .
Teraz zostaje sprawdzenie w polu-korony (samoróbka), kompensatora i pracy mechaniki.
Pozdrawiam. Krzysztof
[ Dodano: Pią 11 Lut, 2011 15:09 ]
FOTKA specjalnie dla Q-by a przy okazji dla Jacka.
<script src='http://img171.imageshack.us/shareable/? ... 2.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Problem osłony spustu da się rozwiązać w prosty sposób!
Uploaded with ImageShack.us
Tu Anschutz 335 w moim wydaniu 355 z dwoma zamiennymi kabłąkami... .
Wspólnie z synem doszlismy do wniosku, że najciekawiej i praktyczniej wygląda wersja "odchudzona".
JacekB odświerzył sprzęt:
<script src='http://img716.imageshack.us/shareable/? ... m.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Moja druga wersja:
<script src='http://img703.imageshack.us/shareable/? ... 0.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Następna fotka dla MARKA!
Wiele takich modyfikacji już było na forum Marku i tak na prawdę, to najbardziej cieszą właściciela pomysłu!
Kolejna wersja modyfikacji:
Uploaded with ImageShack.us
Ja cieszę się tym, że nawet 20-letni karabol może wyglądać w miarę nowocześnie.
Dla mnie najważniejsze jest to, że mimo upływu czasu mechanika jest świetna a jeśli utrzyma te 220-230 m/s (co deklarował JacekB), to będzie extra!
Nie jest to koniec zmian. Poza dopieszczaniem - jeszcze czujniki ruchu, stroboskop, czujka cofania, telewizor czy tam noktowizor jak to mówią i czujnik gazu albo jak latarka się może trafi... .
Teraz zostaje sprawdzenie w polu-korony (samoróbka), kompensatora i pracy mechaniki.
Pozdrawiam. Krzysztof