Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nie znam się na budowie celowników, nie mam zielonego pojęcia co mu się mogło stać...myślę, że nie ma co się bawić w naprawianie. HW90 nie lubi celowników, więc nawet gdyby udało się naprawić Legenda, to i tak nie byłby tak wytrzymały jak nówka. Przynajmniej tak mi się wydaje
B2->H55->HW97k->FN19->HW90->AT44
BT3-9x40->BL3-9x40->BT3-9x40 DOA600->BT6-18x40
Łucznik wz.70 + Browning Buck Mark URX
Tomku , ale skasowanie luzów na wieżach czy nawet wymiana sprężyny to nie są ogromne koszty , zapłacisz mniej jak połowa ceny takiego używanego legenda. Jak nie masz grzechotki to z całą pewnością oddawaj do naprawy to się opłaca i jak będzie zrobione dobrze to nie będzie wędrowało zero przez wiele tyś strzałów.
Pozdrawiam.
Robert
Diana 60, AR2079B PCP, Webley Raider, HW-100, AA EV2 + kilka szkiełek lepszych i gorszych
eclip2 pisze:Nie, Panowie. Nie mam zamiaru latać z Legendem po serwisach i naprawiać. Nówka to nówka. Być może źle robię, ale ja już tak mam
To już jest głupota i lenistwo - jeśli to są luzy na wieżach, albo sprężyny do wymiany to warto. Gdzieś na forum był link do dobrego serwisu - wystarczy telefon.