Leapers - Kolba - serwis - doświadczenia
Leapers - Kolba - serwis - doświadczenia
Witam serdecznie
Od pewnego czasu z zainteresowaniem czytam to forum, a teraz sytuacja spowodowała, że chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych kolegów.
Dwa tygodnie temu kupiłem w sklepie jak w temacie lunetę Leapers Leapers [5th Gen Series] 4-16x50 MilDot wraz z montarzem. Tak właściwie to chciałem kupić jakąś tańszą, ale sprzedawca po otrzymaniu informacji, że będzie ona zamontowana na HW98, stwierdził, że ta będzie najlepsza i nie mieli jeszcze z tym typem lunet kłopotów.
Mam chyba pecha, gdyż po zainstalowaniu lunety, okazało się, że nie da się jej wyzerować. Po maksymalnej regulacji w prawo, strzały i tak padały jakieś 20 cm na lewo od punktu celowania (dystans 10 m). Z karabinkiem i śrutem jest wszystko ok, po zamontowaniu starej lunety (tesco) wszystko wróciło do normy.
Zniesmaczony wysłałem lunetę do serwisu i tutaj chciałbym zasięgnąć opinii co do rzetelności serwisowania - może już ktoś miał tą "przyjemność".
Będę wdzięczny za informację.
Pozdrawiam
Grzegorz
Od pewnego czasu z zainteresowaniem czytam to forum, a teraz sytuacja spowodowała, że chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych kolegów.
Dwa tygodnie temu kupiłem w sklepie jak w temacie lunetę Leapers Leapers [5th Gen Series] 4-16x50 MilDot wraz z montarzem. Tak właściwie to chciałem kupić jakąś tańszą, ale sprzedawca po otrzymaniu informacji, że będzie ona zamontowana na HW98, stwierdził, że ta będzie najlepsza i nie mieli jeszcze z tym typem lunet kłopotów.
Mam chyba pecha, gdyż po zainstalowaniu lunety, okazało się, że nie da się jej wyzerować. Po maksymalnej regulacji w prawo, strzały i tak padały jakieś 20 cm na lewo od punktu celowania (dystans 10 m). Z karabinkiem i śrutem jest wszystko ok, po zamontowaniu starej lunety (tesco) wszystko wróciło do normy.
Zniesmaczony wysłałem lunetę do serwisu i tutaj chciałbym zasięgnąć opinii co do rzetelności serwisowania - może już ktoś miał tą "przyjemność".
Będę wdzięczny za informację.
Pozdrawiam
Grzegorz
- Mlodyferel
- Posty: 1050
- Rejestracja: 11 cze 2009, 18:41
- Lokalizacja: Jasło/Zarzecze
- Kontakt:
Grzechoo, jestem posiadaczem Leapersa.. jednak nie zakupowałem go w kolbie... mój lepuś po półrocznym użytkowaniu poszedł na wymianę bo zauważyłem iż w środku zaczyna tworzy się"piasek" prawdopodobnie szkła zaczęły się kruszy... odwiodłem nabytek do sklepu i po 2 tygodniach dostałem nóweczkę... sprzedawca uświadomił mnie że producent tych lunetek nie naprawia ich tylko zazwyczaj wymienia od razu na nowe ...
Pytanie.. a może montaż masz nieosiowy.. ja przy zakupie lupki dokupiłem do niej jednoczęściowy delty średni.... i nie miałem problemów... praktycznie lupka pierwsza jak i druga wymagała po założeniu 2-3 klików...
Pytanie.. a może montaż masz nieosiowy.. ja przy zakupie lupki dokupiłem do niej jednoczęściowy delty średni.... i nie miałem problemów... praktycznie lupka pierwsza jak i druga wymagała po założeniu 2-3 klików...
B,C,C+E,KW....
Zamienił stryjek ... Karabin na kółko
Zamienił stryjek ... Karabin na kółko
Montaż też biorę pod uwagę - kupiony w Kobie accushot wysoki z kołkiem. Zobaczę co powiedzą na temat lunety, jak że jest OK to wymienię montaż.
Na początku ustawiania lunety, udało mi się nawet złapać zero, ale byłem zdziwiony, gdyż musiałem dużo podkręcić w prawo. Po paru dniach w ciągu których oddałem może 50 strzałów, przestałem trafiać w cokolwiek, zabrałem się więc do dokładnego zerowania i wtedy było to już niemożliwe - zabrakło zakresu regulacji. Pasuje więc stwierdzenie:
To wszystko jednak chińszczyzna - dlatego interesuje mnie czy przynajmniej serwis mają sprawny. Tak naprawdę, to bez problemów mogłem kupić lupę w USA za połowę ceny, połasiłem się jednak na gwarancję - zobaczę czy coś mi ona da.
Na początku ustawiania lunety, udało mi się nawet złapać zero, ale byłem zdziwiony, gdyż musiałem dużo podkręcić w prawo. Po paru dniach w ciągu których oddałem może 50 strzałów, przestałem trafiać w cokolwiek, zabrałem się więc do dokładnego zerowania i wtedy było to już niemożliwe - zabrakło zakresu regulacji. Pasuje więc stwierdzenie:
.drozdzu pisze:Leapersy maja ta wade ze jesli regulacja w ktorąkolwiek strone jest przesunięta zbyt mocno - gubią zero.
To wszystko jednak chińszczyzna - dlatego interesuje mnie czy przynajmniej serwis mają sprawny. Tak naprawdę, to bez problemów mogłem kupić lupę w USA za połowę ceny, połasiłem się jednak na gwarancję - zobaczę czy coś mi ona da.
drozdzu pisze:Leapersy maja ta wade ze jesli regulacja w ktorąkolwiek strone jest przesunięta zbyt mocno - gubią zero. Trzeba zadbac o osiowe montaże bo inaczej lupka staje sie bezuzyteczna
A ja nadal czekam
A ja nadal czekam. Luneta doszla do Kolby 6 maja, dzis jest 22, a nie sa nawet w stanie podac orientacyjnego terminy zwrotu lunety. Pracownik zajmujacy sie serwisem jest na chorobowym i nikt nic nie wie.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Witam
Opiszę sprawę, gdyż może komuś się przyda. Dostałem odpowiedź z serwisu cytuję:
"Luneta jest w 100% sprawna, wykręcił Pan za mocno wieżyczki. Zalecamy montaż lunety u rusznikarza. W związku z powyższym reklamacja jest nieuzasadniona dlatego jesteśmy zmuszeni doliczyć koszty serwisowe wraz z wysyłką (30 zł serwis + 17 zł koszty koszty wysyłki).
Pozdrawiam
Paweł"
Ponieważ:
- niczego za mocno nie wykręcałem
- nic nie wskazywało abym przekroczył zakres regulacji
- problem zerowania występował od początku
- serwisant twierdził, że obie wieżyczki są wykręcone, a ja regulowałem jedynie poziomą (pionową 1 -2 kliki)
- montaż również kupiony w Kolbie, a stara luneta zamontowana bez jego zdejmowania bije 100 % w środek tarczy.
Nie zgodziłem się z tą opinią. Stanęło na pokryciu 50 %. Wpłaciłem 23,50 zł na konto Kolby i czekam na lunetę. Nie wiem co począć, jak sprawa się powtórzy.
O przebiegu reklamacji będę na bieżąco informował.
Pozdrawiam
Opiszę sprawę, gdyż może komuś się przyda. Dostałem odpowiedź z serwisu cytuję:
"Luneta jest w 100% sprawna, wykręcił Pan za mocno wieżyczki. Zalecamy montaż lunety u rusznikarza. W związku z powyższym reklamacja jest nieuzasadniona dlatego jesteśmy zmuszeni doliczyć koszty serwisowe wraz z wysyłką (30 zł serwis + 17 zł koszty koszty wysyłki).
Pozdrawiam
Paweł"
Ponieważ:
- niczego za mocno nie wykręcałem
- nic nie wskazywało abym przekroczył zakres regulacji
- problem zerowania występował od początku
- serwisant twierdził, że obie wieżyczki są wykręcone, a ja regulowałem jedynie poziomą (pionową 1 -2 kliki)
- montaż również kupiony w Kolbie, a stara luneta zamontowana bez jego zdejmowania bije 100 % w środek tarczy.
Nie zgodziłem się z tą opinią. Stanęło na pokryciu 50 %. Wpłaciłem 23,50 zł na konto Kolby i czekam na lunetę. Nie wiem co począć, jak sprawa się powtórzy.
O przebiegu reklamacji będę na bieżąco informował.
Pozdrawiam
Nie wiem czy dziwne czy nie.
Na plus - chcieli rozmawiać i polubownie rozwiązać sytuację.
Na minus - ja na prawdę nie mogłem wyzerować lunety w poziomie, nie dopuszczają możliwości, że z lunetą było coś nie tak.
Kwestia nieosiowego montażu - brałem to pod uwagę, ale dlaczego stara luneta zamontowana na tym samym montażu działa O.K.
Jeżeli Leapersy działają tak, że nadmierne po przekręceniu wieżyczki (niczym nie sygnalizowane) powoduje rozsypanie się lunety - to chyba coś jest nie tak.
Na plus - chcieli rozmawiać i polubownie rozwiązać sytuację.
Na minus - ja na prawdę nie mogłem wyzerować lunety w poziomie, nie dopuszczają możliwości, że z lunetą było coś nie tak.
Kwestia nieosiowego montażu - brałem to pod uwagę, ale dlaczego stara luneta zamontowana na tym samym montażu działa O.K.
Jeżeli Leapersy działają tak, że nadmierne po przekręceniu wieżyczki (niczym nie sygnalizowane) powoduje rozsypanie się lunety - to chyba coś jest nie tak.
Witam
Kupiłem w sklepie jak byłem u rodziny w Będzinie - inaczej bym chyba tej lunety nie kupił - wszystkie zakupy (łącznie z domem letniskowym ) robiłem przez internet i jestem zadowolony, a tu taki pech !!! Pierwszy zakup w konwencjonalny sposób i od razu problemy.
Na razie nie podejrzewam Kolby o złe zamiary - pech to pech.
Problem będzie, jak luneta wróci i nadal będą te same odchylenia - tu bym potrzebował wsparcia, czy ja czasem czegoś źle nie robię.
Zobaczymy jak wróci z serwisu.
W każdym razie uważam, że wątek jest interesujący - każdy może się znaleźć w podobnej sytuacji. Prawdziwą otwartość na klienta można poznać w sytuacjach konfliktowych.
Będę informował o rozwoju sytuacji.
Pozdrawiam.
Kupiłem w sklepie jak byłem u rodziny w Będzinie - inaczej bym chyba tej lunety nie kupił - wszystkie zakupy (łącznie z domem letniskowym ) robiłem przez internet i jestem zadowolony, a tu taki pech !!! Pierwszy zakup w konwencjonalny sposób i od razu problemy.
Na razie nie podejrzewam Kolby o złe zamiary - pech to pech.
Problem będzie, jak luneta wróci i nadal będą te same odchylenia - tu bym potrzebował wsparcia, czy ja czasem czegoś źle nie robię.
Zobaczymy jak wróci z serwisu.
W każdym razie uważam, że wątek jest interesujący - każdy może się znaleźć w podobnej sytuacji. Prawdziwą otwartość na klienta można poznać w sytuacjach konfliktowych.
Będę informował o rozwoju sytuacji.
Pozdrawiam.
- tomaschek
- -#zasłużony_team
- Posty: 5780
- Rejestracja: 28 kwie 2006, 10:14
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Leicester
Grzechoo pisze:Problem będzie, jak luneta wróci i nadal będą te same odchylenia - tu bym potrzebował wsparcia, czy ja czasem czegoś źle nie robię.
W środę o 16:30 jestem umówiony z kolegą na strzelnicy LOKowskiej, będziemy zerować lunetę na jego nowiutkim S400 Wpadaj to się Twoją lupką też pobawimy
Pozdrówka
T.
Daystate Mk3 FT
Nitrex TR2 2-10x42
Nitrex TR2 2-10x42