H90 problem
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 lut 2010, 18:18
H90 problem
Witam
Kilka miesięcy temu kupiłem H90 zrobilem tuning i wszystko dzialalo bez zarzutu. Dzisiaj doszla do mnie nowa sprezyna i postanowilem ja zalozyc, po zlozeniu wszstkiego poszedlem na strzelanie probne i.......tlok sie nie zaczepia. Nie wiem co sie stalo, wszystko dobrze zlozylem, sprawdzilem czy krutsza sprezynka jest na gorze a dluzsza na na dole i wszystko sie zgadza. Nie mam pojecia co moglo sie stac. Prosze o pomoc.
Sorki ze tak to napisalem ale klawiatora mi sie popsula i nie moge polskich znakow pisac
Z gory dzieki
Kilka miesięcy temu kupiłem H90 zrobilem tuning i wszystko dzialalo bez zarzutu. Dzisiaj doszla do mnie nowa sprezyna i postanowilem ja zalozyc, po zlozeniu wszstkiego poszedlem na strzelanie probne i.......tlok sie nie zaczepia. Nie wiem co sie stalo, wszystko dobrze zlozylem, sprawdzilem czy krutsza sprezynka jest na gorze a dluzsza na na dole i wszystko sie zgadza. Nie mam pojecia co moglo sie stac. Prosze o pomoc.
Sorki ze tak to napisalem ale klawiatora mi sie popsula i nie moge polskich znakow pisac
Z gory dzieki
- Mlodyferel
- Posty: 1050
- Rejestracja: 11 cze 2009, 18:41
- Lokalizacja: Jasło/Zarzecze
- Kontakt:
1. Podaj wymiary sprężyny fabrycznej (jeżeli ją masz) i tej nowej.
2. Sprawdź czy mechanizm spustowy załapuje (naciągnij ręcznie zapadkę, która łapie tłok przy oczywiście rozebranym karabinku).
3. Sprawdź czy zapadki się nie zużyły.
4. Czy robiłeś cokolwiek innego przy zakładaniu nowej sprężyny. Np. same psiknięcie WD może być przyczyną.
Pozdrawiam
2. Sprawdź czy mechanizm spustowy załapuje (naciągnij ręcznie zapadkę, która łapie tłok przy oczywiście rozebranym karabinku).
3. Sprawdź czy zapadki się nie zużyły.
4. Czy robiłeś cokolwiek innego przy zakładaniu nowej sprężyny. Np. same psiknięcie WD może być przyczyną.
Pozdrawiam
H90 + PP 3-9x40+full Alchemik ; )
Przyszłość: HW 50....
Przyszłość: HW 50....
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 lut 2010, 18:18
A splanowałeś dobrze sprężynęrafiki0116 pisze:Nowa sprezyne skrucilem, jest teraz takiej samej dlugosci jak sprezyna ktora byla w karabinku od nowosci, niczym nie psikalem, tylko przesmarowalem sprezyne, zaczep tloka jest w dobrym stanie, nie jest zluzyty
Tak jak pisał kolega Vilder sprawdź mechanizm spustowy i zapadki mechanizmu.
Hatsan 90 [Alchemik inside] + PointPrecision 4-16x50AO
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 lut 2010, 18:18
Zdemontować cały spust i ogólnie sprawdzić na 'oko' czy wszystko jest na swoim miejscu i ręcznie wcisnąć zapadkę tak żeby zaskoczyła [ta co łapie tłok] później zwalniasz językiem spustowym jak jest wszystko ok.rafiki0116 pisze:Dobrze splanowalem, jak mam sprawdzic mechanizm spustowy i zapadki zapadki i zaczep tloka sa w dobrym stanie
Hatsan 90 [Alchemik inside] + PointPrecision 4-16x50AO
http://w871.wrzuta.pl/film/6nWht9PNUk2/spust_hatsan
Tutaj pewien człowiek pięknie to pokazuje. Co prawda przy nietuningowanym spuście możesz mieć problem z naciągnięciem tej zapadki, ale przy dosyć sporej sile powinno dać radę.
Mój sposób (dawniejszy, bo teraz już zmiękczony):
Nacisnąć spust, trzymać go i z wyczuciem naciągnąć zapadkę. Powinna załapać lżej.
Tutaj pewien człowiek pięknie to pokazuje. Co prawda przy nietuningowanym spuście możesz mieć problem z naciągnięciem tej zapadki, ale przy dosyć sporej sile powinno dać radę.
Mój sposób (dawniejszy, bo teraz już zmiękczony):
Nacisnąć spust, trzymać go i z wyczuciem naciągnąć zapadkę. Powinna załapać lżej.
H90 + PP 3-9x40+full Alchemik ; )
Przyszłość: HW 50....
Przyszłość: HW 50....
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 lut 2010, 18:18
Ostatnio zmieniony 20 cze 2012, 22:13 przez warchlaq, łącznie zmieniany 1 raz.
Daystate MK3, Tikka T3, RAPID MKII i miejsce na AT44 .25
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 lut 2010, 18:18