Obrazek

Kupić Slavię czy dołożyć na coś leszpego?

Maks

Kupić Slavię czy dołożyć na coś leszpego?

Post autor: Maks »

Witam.

Mam nadzieję, że we właściwym podforum wpisałem wiadomość. Dopiero zaczynam się bawić w te klocki. Można rzec, iż jestem laikiem, dlatego mam do Was pytanie. Otóż posiadam w portfelu około 700 zł. i zastanawiam się co lepsze. Kupić już teraz Slavię 634, czy może uzbierać jeszcze trochę pieniędzy i od razu zakupić coś lepszego?

Z góry dzięki za każdą pomoc! :D
Darek
Posty: 829
Rejestracja: 14 lip 2006, 16:47
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: Darek »

Jeśli lubisz majstrować to kup Hatsana .A jeśli nie to uzbieraj jeszcze parę stówek i kup hw ;)
No nawet już za tą kasę to może jakiś używany karabinek kupisz np.hw50
Jeśli nie zależy ci na mocy to masz nowy hw30 ;)
Hatsan953x12-44 mini
Było NORKONNIA ŁUCZNIK 87 HATSAN55 SLAVIA634 QB89 WALTHER LG210 PROSPORT
Awatar użytkownika
KM88
Posty: 1979
Rejestracja: 24 wrz 2006, 9:42
Lokalizacja: Zielona Góra/Wrocław

Post autor: KM88 »

W tej cenie można dostać HW30 i nawet FWB 300 ale lepiej dozbieraj te parę stów i kup sobie cos lepszego a nie będziesz żałować :) Choć zalerzy jaki chcesz mieć ten karabinek? Ma być w limicie 7 J czy 17 J ? I do jakiego strzelania ma służyć?
"...Mądrością moją jest karabin, i klinga ukochanej szabli..."
H80 Custom Leapers 3-9x32,
HW40,Orlik
Obrazek
Awatar użytkownika
Onichimor
Posty: 56
Rejestracja: 03 sie 2007, 16:24
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Onichimor »

Za 130 złociszy więcej można już kupić HW-50s u Andrzeja Kliszewskiego. Ja bym dozbierał... :)
Pozdrawiam
No Guts - No Glory!!!
HW-80ksd (Senio Inside)+PP 3-12x42AO
Kolter K-19 - się popsuł...
Awatar użytkownika
karol
Posty: 23
Rejestracja: 06 lis 2007, 19:58

Post autor: karol »