Obrazek

Tuning - czy to konieczne?

Awatar użytkownika
Sacia
Posty: 73
Rejestracja: 31 lip 2007, 20:44
Lokalizacja: Ziemia Łużycka

Tuning - czy to konieczne?

Post autor: Sacia »

Witajcie
Jestem tutaj nowy i mam jedno pytanie, jak w temacie. Zamierzam kupić sobie wiatrówkę Hatsan 70 (lub 80, 90 - czytałem że różnice są małe) STG. Zawsze uważałem, że po zakupie wiatrówki mogę dokupić sobie coś do polerowania oksydy i ew drewna, śrut i heja na pole wytestować co potrafi. A tu widzę "dokup, wymień, prowadnica taka siaka, tłok, uszczelka, do wymiany...". Przeraziło mnie to trochę bo nie znam się na konstrukcji wiatrówek, nie chciałbym sam rozbierać bo coś zepsuje, nie tak złoże i lipa. Czy to naprawdę konieczne to wymienianie części zaraz po zakupie? Czy jeśli tego nie zrobie to coś sie zepsuje, nie tak będzie działać? :/
halif
Posty: 65
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:59
Lokalizacja: Łódź

Post autor: halif »

Było już na forum kilka opowieści o sprężynach, które nie wytrzymują pierwszej paczki śrutu. Są po prostu marnej jakości, nie mówiąc już o planowaniu końcówek.

No, ale jeżeli chcesz mieć dmuchawkę do rozwalania szklanych butelek z 15m. to możesz nic przy niej nie robić,a sprężynę wymienić jak pęknie firmowa... Tuning ma za zadanie poprawienie pracy spustu, kultury strzału i celności. Jak Ci na tym nie zależy to go nie rób.
H70 zestaw Hogana; B-Square M i na tym Komz 4-10x42 plus ucinka i tłumik Wojtana.
Maniek
Posty: 1225
Rejestracja: 03 lip 2006, 13:39

Post autor: Maniek »

Tylko po co czekać aż pęknie?
Dorobić prowadnice, kapelusz, wyregulować Vo na 15J i nie peknie.

Toczenie można zlecić, a wymiana to kwestia kilkunastu minut. Nic trudnego.
Awatar użytkownika
Daras
Posty: 626
Rejestracja: 14 mar 2007, 20:17
Lokalizacja: Swarzędz
Kontakt:

Post autor: Daras »