Obrazek

Jaki śrut do Hatsana 125?

Czyli to, co najważniejsze obok wiatrówki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Brocha
Posty: 5
Rejestracja: 08 maja 2007, 23:59
Lokalizacja: Poznań

Jaki śrut do Hatsana 125?

Post autor: Brocha »

Witam.
Jestem od niedawna posiadaczem Hatsana 125 STG, czy ktoś z Was może podpowiedzieć jaki najlepiej używać śrut do strzelań na większe odległości - 50m i więcej. Nie mam dużego doświadczenia a po strzelaniu śrutem Tomitex "szpic" jestem rozczarowany, bardzo niecelny, za miękki (deformuje się w pudełku). Chcę kupić śrut dobrej jakości i strzelać na duże odległości. Wiem że sporo jest na forum opisów, ale odniosłem wrażenie, że posiadaczy tego modelu karabinka jest niewielu. Będę wdzięczny również za inne pomocne porady dotyczące użytkowania tego "potwora" :)
Awatar użytkownika
Daras
Posty: 626
Rejestracja: 14 mar 2007, 20:17
Lokalizacja: Swarzędz
Kontakt:

Post autor: Daras »

Śrut H&N Diabolo Baracuda Match, jak jesteś z Poznania to masz Vmax2 na Chwaliszewie. Ten jest przeznaczony do strzelania na duże odległości jednak jest bardzo drogi, spróbuj jeszcze Exacta.
Awatar użytkownika
stworek5
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 2112
Rejestracja: 29 kwie 2006, 12:00
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: stworek5 »

H125 jest mocnym karabinkiem, też polecam spróbować H&N Baracude lub Crosman Premier.
AA TX200 HC
Awatar użytkownika
ligi
Posty: 141
Rejestracja: 16 sty 2007, 1:28
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: ligi »

A na jakiej sprezynie strzelasz i jaki kaliber?
Zakladam, ze 4.5mm.
Jesli na zwyklej - do 17J to najlepszy bedzie JSB Exact.
Jesli na eksportowej - wtedy karabinek wymaga rejestracji i strzelania na strzelnicach - wymaga tez ciezszego srutu, np. Crosman Premier.
AA S410 + SCP3-6245AOMDL + Big Wheel :)
Awatar użytkownika
Brocha
Posty: 5
Rejestracja: 08 maja 2007, 23:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Brocha »