Obrazek

Hatsan 55s prośba o opinie

ODPOWIEDZ
termik
Posty: 1
Rejestracja: 12 maja 2015, 10:28

Hatsan 55s prośba o opinie

Post autor: termik »

Panowie proszę o informację związana z Hatsanem 55s.Jestem początkującym,który chciałby zakupić ten sprzęt.Nie wiem co wybrać w kwocie do 700 zł.Zastanawiałem się nad Slavią 631.
Dziękuję.
Awatar użytkownika
photochem
-#LOK_KST
-#LOK_KST
Posty: 326
Rejestracja: 06 sie 2014, 11:31
Lokalizacja: Puszczykowo
Kontakt:

Post autor: photochem »

To zastanów się jeszcze raz i... wybierz Slavię :lol:
Tak poważnie to nie napisałeś nawet czy chcesz mordować puszki z 5 metrów (wtedy nie warto przepłacać), czy próbować coś bardziej ambitnego...
Najlepiej podczep się gdzieś na zbiorowe strzelanko i wypróbuj który lepiej Ci leży ....
A tak w ogóle to o obu modelach w sieci można znaleźć tony materiału ;)
HW97k (Dębowy) + Leupold VX3 || TX200 mk3 + mDOT || Gamo PR45
Awatar użytkownika
Zack
Posty: 2849
Rejestracja: 04 wrz 2010, 12:15
Lokalizacja: Tarnów / Northampton

Post autor: Zack »

Ktoś mi to zaraz czerwony się zrobi :maruda: za polecanie Slavii :pomidor:
Do 700 PLN :hm: , z optyką czy bez? Z tuningiem cze bez?
Pyta się polega o H55S czyli drewno, ale żeby się wyrobić w podanej kwocie, i żeby jeszcze parę groszy na optykę zostało to ja polecę H90. Oczywiście mówię tu już o ucywilizowanej wiatrówce od kolegi Maćka
H55 i H90 w wersji Debowej
Pozdrawiam
Life is brutal, and full of zasadzkas
and sometimes kopas w dupas
pppp
Posty: 94
Rejestracja: 04 lip 2011, 12:46
Lokalizacja: powiat Wołów :)

Post autor: pppp »

photochem pisze:To zastanów się jeszcze raz i... wybierz Slavię :lol:
Tak poważnie to nie napisałeś nawet czy chcesz mordować puszki z 5 metrów (wtedy nie warto przepłacać), czy próbować coś bardziej ambitnego...
Najlepiej podczep się gdzieś na zbiorowe strzelanko i wypróbuj który lepiej Ci leży ....
A tak w ogóle to o obu modelach w sieci można znaleźć tony materiału ;)

Z tą Slavią 631 to żart?