Obrazek

Hatsan 55, bubel w przewodzie lufy

ODPOWIEDZ
archon44
Posty: 4
Rejestracja: 13 wrz 2014, 17:16

Hatsan 55, bubel w przewodzie lufy

Post autor: archon44 »

Cześć!
jestem od paru dni szczęśliwym posiadaczem mojej pierwszej wiatrówki - hatsan 55. Pierwsze co, to odrazu wziąłem się za przegląd i przesmarowanie. Po zajrzeniu do przewodu lufy ukazało się coś takiego i nie wygląda to zbyt ciekawie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co o tym sądzicie? Nie strzelałem jeszcze dużo, może 100 śrutów, nie mam też doświadczenia z wiatrówkami i ciężko mi powiedzieć jak bardzo wpływa to na celność (przy tak marnym strzelcu jak ja). Na dystansie około 10 m zdarzają się niekontrolowane odchyłki, odbiegające od reszty, tak, że mieszczę się w prostokącie 10x5cm. Lubię się pobawić przy sprzęcie, dlatego też po części zdecydowałem się na hatsana, a więc pierwsza myśl po lekturze forum, żeby zrobić obcinkę lufy i koronę. Czy polecacie obcinać ją we własnym zakresie (nie mam dostępu do tokarki, a więc brzeszczot, pilnik i papierkowanie) ? Nie próbowałem jeszcze zdejmować muszki, ale z tego co wyczytałem, to po obcięciu lufy nie zamontuję jej ponownie, jeśli się mylę proszę o poprawienie. A z racji tego, że nie planowałem na razie kupna lupki, miałbym mały problem. Inną opcją, która zawsze pozostaje to odsyłka na gwarancję..
Awatar użytkownika
tomaschek
-#zasłużony_team
-#zasłużony_team
Posty: 5780
Rejestracja: 28 kwie 2006, 10:14
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Leicester

Post autor: tomaschek »

Ten babol całkowicie dyskwalifikuje karabinek i należy go reklamować u sprzedawcy !
Oczywiście można obcinać, ale spróbuj najpierw rozmowy ze sklepem.
Daystate Mk3 FT
Nitrex TR2 2-10x42
archon44
Posty: 4
Rejestracja: 13 wrz 2014, 17:16

Post autor: archon44 »

Dziękuje za radę! Karabinek kupowałem w kolbie, widzę że jutro pracują, także będę się próbował kontaktować.
Adamora
Posty: 7
Rejestracja: 09 wrz 2014, 23:18

Post autor: Adamora »