Mam prowadnicę metalową, do której mocowana jest śruba mocująca spust i pojawił się problem uszkodzenia jej gwintu. Jeden z naszych kolegów z forum ma ją dorobić. Tymczasowo znalazłem proste rozwiązanie zastępcze:
http://radecek.fm.interia.pl/ryssr1.jpg
Wszystko się dobrze dopasowało. Nawet nie trzeba oksydy .
Powinno się dać podkładki sprężyste i trochę kleju na gwint, ale nie miałem.
Uszkodzenie śruby mocowania spustu
Że też te nakrętki zmieściły Ci się ? U mnie nawet oryginał ledwo wchodzi bo dzwignia bezpiecznika przeszkadza. A pozatym to musisz najpierw włożyć śrubę w osłonę spustu, potem od środka łoża dać nakrętki i dopiero całość jakimś cudem wkręcić do całego mechanizmu. No może jakby te nakrętki zespawać a z tej jednej śruby zrobić dwie - coś na wzór oryginału to może ............... No ja w swojej 75-tce to czegoś takiego nie dał bym rady wstawić, a jak już bym dał to by się nie dało dobrze docisnąć.
Ale jeśli Ci się udało to dobrze.
[ Dodano: 2007-01-05, 20:21 ]
No chyba, że są to nakrętki ósemki i wchodzą luźno na śróbę szóstkę tworząc jedynie swego rodzaju długą podkładkę na której opiera się loże.
i co to jest ta prowadnica metalowa a której piszesz bo coś nie mogę skojarzyć?
[ Dodano: 2007-01-05, 20:39 ]
aaaaaaaaaaaaaa, chyba kojarzę. Masz hatsana bez bezpiecznika i stąd ta metalowa prowadnica przez którą przechodzi kołek blokujący - nie skojarzyłem od razu.
Ale jeśli Ci się udało to dobrze.
[ Dodano: 2007-01-05, 20:21 ]
No chyba, że są to nakrętki ósemki i wchodzą luźno na śróbę szóstkę tworząc jedynie swego rodzaju długą podkładkę na której opiera się loże.
i co to jest ta prowadnica metalowa a której piszesz bo coś nie mogę skojarzyć?
[ Dodano: 2007-01-05, 20:39 ]
aaaaaaaaaaaaaa, chyba kojarzę. Masz hatsana bez bezpiecznika i stąd ta metalowa prowadnica przez którą przechodzi kołek blokujący - nie skojarzyłem od razu.
H 75S (zestaw Hogana) + Tasco 3-9x40 MD
H 60 GL + Tasco 4x20 (3 sezony i jeszcze cała !!!)
H 60 GL + Tasco 4x20 (3 sezony i jeszcze cała !!!)